زمان : 11 Tir 1390 - 20:19
شناسه : 35544
بازدید : 6092
اطلاعیه بیت حجت الاسلام والمسلمین صدوقی اطلاعیه بیت حجت الاسلام والمسلمین صدوقی

اطلاعیه بیت حجت الاسلام والمسلمین صدوقی


یزدفردا :بیت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی با صدور اطلاعیه مشترکی ضمن تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم و مردم شریف و والاقدر استان یزد زمان برگزاری مراسم تشییع و ترحیم آن فقید سعید را اعلام نمودند. متن کامل این اطلاعیه در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 

عالم وارسته و خدمتگزار امین اسلام و مردم، حضرت جحت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی در سالروز شهادت والد بزرگوارش، یار و همراه حضرت امام آیت الله شهید محمد صدوقی رضوان الله علیه به دیدار معشوق و معبود شتافت و دل اصحاب فضیلت و دوستداران خود را آکنده از ماتم کرد.
ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم و مردم شریف و والاقدر استان یزد به استحضار عموم می رساند:

 

مراسم تشییع پیکر آن عزیز از ساعت ۸:۰۰ صبح روز یک شنبه دوازدهم تیرماه از مصلّی شهر یزد (مسجد ملااسماعیل) تا مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار خواهد شد. 

 

مجلس ترحیم آن فقید سعید صبح روز دوشنبه سیزدهم تیرماه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح در مسجد روضه محمدیه یزد (حظیره) منعقد می شود.
مجلس بزرگداشت آن عالم پرهیزکار در تهران نیز روز چهاشنبه پانزدهم تیرماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۰۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برپا خواهد شد.
از خداوند منان برای آن فقید سعید و والا شهید و مادر غمخوار و فداکارشان علو درجات طلب می کنیم. حضور مؤمنان و مؤمنات و همه عزیزان ان شاء الله موجب خوشنودی روح آن عزیز خواهد بود.

 

محمد صدوقی سید محمد خاتمی سادات اخوی

 

خانواده های: صدوقی، خاتمی، معزالدینی، مناقب، جعفری تبار، سادات اخوی، نجفی، هاشمیان، تابش، خلیلی، قضاوتی، توفیق، کرمانشاهی، ضیایی