زمان : 01 Azar 1385 - 23:54
شناسه : 3536
بازدید : 857
دكتر پورمازارپس از گذشت بيش از دو هفته از مسموميت دانشجويان دختر دانشكده رقيه (س) يزد، علت اين مسموميت را آلودگي غذايي دانست دكتر پورمازارپس از گذشت بيش از دو هفته از مسموميت دانشجويان دختر دانشكده رقيه (س) يزد، علت اين مسموميت را آلودگي غذايي دانست

كارشناس مسئول واحد مبارزه با بيماري‌هاي مركز بهداشت شهرستان يزد پس از گذشت بيش از دو هفته از مسموميت دانشجويان دختر دانشكده رقيه (س) يزد، علت اين مسموميت را آلودگي غذايي دانست و گفت: به منظور بهبود شرايط بهداشت غذايي، دستورات و آموزش‌هاي لازم به پرسنل آشپزخانه اين مركز آموزشي داده شد.

ايسنا دكتر پورمازار تصريح كرد: با عنايت به رخ دادن اين مسمويت در خوابگاه و پس از بررسي‌ها مشخص شد كه اين مسموميت از نوع مسموميت غذايي و در اثر وجود يك منبع آلودگي غذايي در آشپزخانه بروز پيدا كرده است.

وي اين منبع آلودگي را ناشي از آلودگي وسايل آشپزخانه ذكر كرد و گفت: در حال حاضرعلاوه بر ضد‌عفوني نمودن وسايل آشپزخانه، آموزش‌ها و دستورات لازم به پرسنل آشپزخانه داده شده است.

دكتر پورمازار دليل تاخير در تشخيص علت اين مسوميت را عدم دسترسي به دانشجويان و تعطيلي موقت خوابگاه عنوان كرد و در پايان يادآور شد: هم‌اكنون با انجام اقدامات لازم و هماهنگي صورت گرفته با مديريت دانشكده، هيچ‌گونه مشكل بهداشتي وجود ندارد و دانشجويان در سلامت كامل به ادامه تحصيل مشغول هستند

خبر مرتبط در يزدفردا



ويروس در خوابگاه آموزشكده حضرت رقيه (س) ويروس در خوابگاه آموزشكده حضرت رقيه (س)
تاریخ : 14 آبان 1385 - بعدازظهر 03:53


يزدفردا