زمان : 07 Tir 1390 - 19:24
شناسه : 35350
بازدید : 3085
مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق برگزار شد مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق برگزار شد

مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق برگزار شد

 بافق:علی حسن پور خبرنگاریزدفردا: مراسم سی‌امين سالگرد شهدای هفتم تير در بافق با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ، جمعی از مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امامزاده عبدا...(ع) برگزار شد .

حجت الاسلام شاکری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشت و در مظلومیت آیت اله بهشتی گفت: شهید بهشتی تا زمانی که زنده بود کار خود را انجام داد و هیچ وقت عقب ننشست .

وی گفت:ملت ایران در طول 11سال بعد از پیروزی انقلاب با پایداری و وفاداری به امام راحل و در طول 22سال بعد از رحلت اما با حرکت در خط ولایت فقیه و حفظ وحدت ثابت کرده که پیرو ولایت است و هیچ گاه از ارزشهای انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه بافق افزود : فاجعه تروریستی هفتم تیر از یکسو به سبب شخصیت ارزنده شهدای آن و هدف مقدسشان که همانا اعتلای نظام قدس جمهوری اسلامی بود و نیز به تصویر کشیدن عمق دشمنی دشمنان دین و ملت به عنوان یک قطعه مهم از تاریخ انقلاب اسلامی خواند و خواستار حفظ و انتقال به آیندگان شد.

به گفته شاکری شهيد بهشتی در درك و تبيين حقايق دين و معارف عترت گام‌های بلندی برداشت و منزلت علمی، فقهی و فلسفی او مورد احترام شخصيت‌های برجسته و طراز اول دنيای فقاهت و حكمت بود.

وی با بیان اينكه شهيد بهشتی، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها می‌دانست، عنوان كرد: اين شهيد تنها هدفش حفظ ارزش‌ها بود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام شاکری در مدح شهادت امام موسی کاظم (ع)و همچنین شهید بهشتی به مدیحه سرایی پرداختند.