زمان : 06 Tir 1390 - 17:50
شناسه : 35303
بازدید : 4840
لیلی و مجنون به روی صحنه می رود لیلی و مجنون به روی صحنه می رود

لیلی و مجنون به روی صحنه می رود

اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همراه با اعیاد شعبانیه به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با اعیاد شعبانیه در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد به روی صحنه می رود.

سرپرست، آهنگساز و تنظیم کننده این اثر، علی امیدی، عضو سابق کانون استان است و خوانندگان آن نیز، مصطفی محسن زاده و مصطفی راغب، از اعضای سابق کانون می باشند.

گفتنی است متن این اثر را محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی کانون استان یزد بازنویسی و تدوین نموده است و روایت داستان لیلی و مجنون را، مریم حیدری کارشناس فرهنگی و فرزانه فرازمند کارشناس مسئول فرهنگی بر عهده دارند.

مدیر اجرایی این پروژه نیز محمد علی غنی، معاون کانون می باشد و تهیه کنندگی این اثر فاخر و ارزشمند را، علیرضا جلالی مدیر کانون استان یزد به عهده دارد.

ساعت 21 روزهای 14 تا 17 تیر ماه، همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد استان یزد میزبان اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون می باشد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط ، از روز شنبه یازدهم تیر ماه به اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان شهید بهشتی، مراکز فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان مهدی، 52 متری امامشهر، آزادشهر، و بلوار امیر کبیر، مرکز فروش کانون جنب پارک هفتم تیر، همچنین کتابفروشی چشمک، و فروشگاه تخت جمشید واقع در خیابان فرخی مراجعه نمایند.