زمان : 06 Tir 1390 - 16:56
شناسه : 35299
بازدید : 3878
رییس فنی و حرفه ای شماره چهار خواهران میبد: نبود سرویسهای ایاب و ذهاب باعث سطح پایین استقبال کار آموزان شده است. رییس فنی و حرفه ای شماره چهار خواهران میبد: نبود سرویسهای ایاب و ذهاب باعث سطح پایین استقبال کار آموزان شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار خواهران شهرستان میبد:

نبود سرویسهای ایاب و ذهاب باعث سطح پایین استقبال کار آموزان شده است.


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار خواهران شهرستان میبد گفت:با توجه به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار شهرستان میبد در مکانی واقع شده است که از ناوگان حمل ونقل عمومی بهره مند نیست، تعداد کمتری کار آموز از این کلاسها استقبال می کنند.


طیبه دهقانی اظهار داشت:با وجود آمادگی برگزاری کارگاههای آموزشی رشته های نقشه کشی ، معماری، طراحی مسکن و تزیینات فضای داخلی در این مرکز،تاکنون تعداد نفرات متقاضی دوره های مذکور جهت تشکیل کارگاههای آموزشی به حد نصاب نرسیده است که یکی از دلایل آن دیدگاه اشتباه برخی از خواهران در مورد مفید نبودن این دوره ها برای خواهران می باشد.


وی تصریح کرد:دوره های آموزشی تابلو فرش،نقاشی روی چرم در بخش مهرجرد ، تابلو فرش و مانتو دوز در بخش شاه جان آباد، گلدوزی با دست و مانتو دوز در شهیدیه ، لباس کشی و مانتو دوز در بخش محمود آباد ، کامپیوتر،حسابداری ،مانتو دوز و لباس کشی در بخش بفروییه ، لباس کشی و پارچه ساز تزیینی در بخش بیده و مانتو دوز و قالی بافی در بخش یخدان در تیم سیار شهری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار شهرستان میبد برگزار می شود.


دهقانی افزود:دوره های آموزشی کیف دوز چرم ،خیاطی لباس کشی ، پارچه دوز تزیینی و مانتو دوز در بخش بفروییه ، شهروند الکترونیک ، کاربر پیشرفته اینترنت و مانتو دوز در بخش رکن آباد در تیم سیار روستایی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار شهرستان میبد برگزار می شود.


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره چهار خواهران شهرستان میبد با بیان اینکه بیشترین استقبال خواهران کار آموز میبد از رشته های کامپیوتر و طراحی و دوخت می باشد، در پایان گفت: جهت اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در این مرکز سیزده کارگاه آموزشی در شانزده حرفه فعالیت می کنند.