زمان : 02 Tir 1390 - 00:21
شناسه : 35130
بازدید : 6794
توهین به بازنشستگان طبسی: بیمه دولتی ایران مرکز طبس  از بیمه نمودن بازنشستگان بعلت بالا بودن ریسک آن خود داری کرد(7     نظر) توهین به بازنشستگان طبسی: بیمه دولتی ایران مرکز طبس از بیمه نمودن بازنشستگان بعلت بالا بودن ریسک آن خود داری کرد(7 نظر)

توهین به بازنشستگان طبسی:

بیمه دولتی ایران مرکز طبس  از بیمه نمودن بازنشستگان بعلت بالا بودن ریسک آن خود داری کرد


طبس-حقانی: سرپرستی یزدفردا: بازنشستگان و بیمه شدگان طبسی را دریابید.

کانون بازنشستگان شهرستان طبس، برای قرارداد فی مابین با بیمه ایران جهت بیمه تکمیلی درمان ازبیمه ایران مرکز این شهرستان تقاضای همکاری کرد.

اما، این شرکت بیمه گذار در پاسخ مکتوب شماره 90/217059 خود در تاریخ 1/4/1390نوشت: بعلت بالا بودن ریسک این قرارداد و درخواست پوشش درمان صرف، امکان انعقاد قرارداد میسر نیست.


به گزارش یزدفردا: جمع کثیری از بازنشستگان طبسی با ارسال نامه و بصورت مصاحبه با این خبرگزاری و نیز تماسهای تلفنی خواهان پیگیری این مهم شدند.

بازنشستگان می گویند: از آنجاکه شرکت بیمه ایران، بعنوان بیمه دولتی محسوب می شود و نیز همواره تأکید مسئولان بر خدمت به مردم همواره شعار رسمی کشور است، توقع نمی رفت که پاسخ فوق به بازنشستگان که معمولأ از قشر سالخورده و ناتوان هستند، داده شود.

جمعیت بازنشسته افزودند: با توجه به اینکه مسافت زیادی را با مرکز استان داریم و بیمه ایران هم با عنایت به دولتی بودنش از امکانات ارزشمندی برخوردار است و به لحاظ ضعف جسمانی و کهولت سن نمی توانیم دائم با یزد در ارتباط باشیم، این درخواست را مطرح کردیم، اما پاسخ ما بیشتر نوعی دلالی برای فروش دیگر بیمه ها در کنار بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان بشمار می رفت.

گفتنی است: این قرارداد در شهرهای دیگر استان یزد منعقد گردیده است و تعیین حدود از سوی بیمه گذار مبنی بر تجمیع بیمه ای، یعنی ایجاد محدودیت صرف برای بهره برداری شرکت بیمه، که این حرکت در واقع بدور از شأنیت عملکرد دولت خدمتگذار و نظام مردمی ایران عزیز است.


البته بایدگفت، که گویا قوانین شرکت بیمه ایران در مرکز طبس متفاوت است، زیرا بعد از گذشت مدتها هنوز این مرکز معاونت فنی ندارد و در واقع فقدان این معاونت و پست کارشناسی، یعنی انحصار مسئولیت ها وتصمیمات بیمه ای برای رییس بیمه ایران مرکز طبس...

حال باید منتظر بود تا مدیریت بیمه ایران در استان یزد پاسخی قانع کننده و در خور شأن مردم طبس ارائه دهد، که اینهمه کارشکنی و جواب سربالا متأثر از وابستگی های سیاسی است یا عدم نظارت دقیق مدیران استان؟؟؟


از آنجا که مردم در مصاحبه های متعدد با "یزدفردا" و ارائه مستندات خود پاسخگویی های سربالا در حوزه وظایف بیمه ایران از جمله بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان – پرداخت خسارات – مشاوره های بیمه ای – تعلل در رسیدگی به پرونده های خسارت و... را در مورد بیمه ایران مرکز طبس بیان داشته اند، همچنان منتظر پاسخی مدبرانه هستند.