زمان : 01 Tir 1390 - 18:31
شناسه : 35116
بازدید : 3421
یحیی‌زاده با تاکید بر برخورد همه جانبه با فرق شیطانی و انحرافی: فرق شیطانی و انحرافی به نام دین به اصل دین ضربه می زنند یحیی‌زاده با تاکید بر برخورد همه جانبه با فرق شیطانی و انحرافی: فرق شیطانی و انحرافی به نام دین به اصل دین ضربه می زنند

یحیی‌زاده با تاکید بر برخورد همه جانبه با فرق شیطانی و انحرافی:

فرق شیطانی و انحرافی به نام دین به اصل دین ضربه می زنند

یزدفردا :عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به روند رو به رشد فرقه‌های انحرافی در کشور، خاطرنشان کرد: پیروان این فرقه‌های انحرافی وابسته به کشورهای استکباری هستند که با نشانه رفتن اعتقادات مردم جوامع مختلف سعی دررواج انحطاط و افکار موهوم در این کشور‌ها را دارند و ایران هم به عنوان یک کشور اسلامی بهترین گزینه برای برنامه‌های تخریبی این گروه‌های شیطانی قلمداد می‌شود.

"سید جلال یحیی‌زاده فیروزآبادی در مورد اجرای طرح شناسایی و پیشگیری فرهنگی ازعرفانهای کاذب و مدعیان دروغین و فرقه‌های انحرافی، گفت: اجرای این طرح درکنار طرح امنیت اجتماعی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر فرهنگ کشور ما را تهدید می‌کند ظهور و بروز فرقه‌های انحرافی و مظاهر شیطان پرستی است و اجرای این طرح بسیاری از انحرافات را از صحنه جامعه حذف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیروان این فرقه‌ها به نام دین به اصل دین ضربه می‌زنند، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته این گروه‌ها افزایش چشمگیری داشته‌اند که جای نگرانی بسیار دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: پیروان این فرقه‌های انحرافی وابسته به کشورهای استکباری هستند که با نشانه رفتن اعتقادات مردم جوامع مختلف سعی دررواج انحطاط و افکار موهوم در این کشور‌ها را دارند و ایران هم به عنوان یک کشور اسلامی بهترین گزینه برای برنامه‌های تخریبی این گروه‌های شیطانی قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه انگلیس بیشترین فعالیت را در این زمینه دارد افزود: این کشور خالق افکار موهوم و فرقه‌های شیطانی مثل وهابیت، بهائیت و شیطان پرستی است که در دوران‌های مختلف با این هجمه  مسلمانان را مورد حمله قرارداده است.

نماینده مردم تفت و میبد تصریح کرد: دولت باید با برنامه‌های آموزشی ویژه،  خانواده‌ها را از فعالیت این فرقه‌های انحرافی آگاه کند تا با اطلاع از این جریان شیطانی مراقب فرزندان خود باشند.

وی با اشاره به نقش کلیدی وزارت کشور در این زمینه گفت: وزارتخانه با همکاری نیروی انتظامی می‌تواند به صورت ضربتی این گروه‌های انحرافی را شناسایی و آرامش را به فضای جامعه بازگرداند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: موفقیت در این طرح مستلزم عزم ملی است و همه آحاد جامعه در صورت برخورد با این افراد منحرف، آنها را به نیروی انتظامی معرفی کنند.

قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی از آغاز طرح شناسایی شیطان پرستان و عرفانهای دروغین در کشور خبر داد و افزود: این طرح جزئی از اجرای طرح تحول اجتماعی و در کارگروه وحدت و همبستگی ملی تعریف شده است.
خانه ملت