زمان : 01 Tir 1390 - 18:26
شناسه : 35115
بازدید : 3496
یحیی‌زاده در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر اقتصاد:  متاسفانه  نرخ‌ها افزایش بسیاری داشته و مردم تحت فشار هستند یحیی‌زاده در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر اقتصاد: متاسفانه نرخ‌ها افزایش بسیاری داشته و مردم تحت فشار هستند

یحیی‌زاده در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر اقتصاد:

 متاسفانه  نرخ‌ها افزایش بسیاری داشته و مردم تحت فشار هستند

نماینده تفت و میبد در مجلس با اشاره به رشد نرخ تورم در کشور خاطرنشان کرد: دولت قول داد که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها از تورم کاسته شود ولی هر روز شاهد گرانی بیشتر کالا‌ها هستیم.

"سید جلال یحیی‌زاده فیروزآباد"  در تشریح تذکر کتبی امروز خود به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره جلوگیری از افزایش نرخ دلار دولتی؛‌ گفت: در هفته گذشته نرخ دلار دولتی ۱۲درصد افزایش داشت و این درحالی است که در بودجه ۹۰ برخی نمایندگان مجلس پیشنهاد افزایش چند ریالی دلار را داشتند اما نمایندگان دولت با تاکید بر به هم ریختن اوضاع اقتصاد اجازه این کار را ندادند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس ادامه داد: افزایش نرخ دلار تاثیر زیادی در افزایش قیمت‌ها دارد و طی چند ماه گذشته قیمت‌ها سیر صعودی داشته است. دولت نباید با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها نرخ دلار را تا این حد گران می‌کرد و باید دراین مورد به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

وی در ادامه در توضیح تذکر دیگر خود به وزرای اقتصاد، بازرگانی و جهاد کشاورزی مبنی بر اقدام لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، گفت: با وجود اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها و تاکید این وزرا بر کاهش قیمت‌ها در ابتدای سال ۹۰، متاسفانه دو هفته است که نرخ‌ها افزایش بسیاری داشته و مردم تحت فشار هستند، که این شرایط با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها منافات دارد.

 

خانه ملت