زمان : 01 Tir 1390 - 18:03
شناسه : 35113
بازدید : 4010
  انتقاد یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد از بی تفاوتی رسانه ملی در عدم انعکاس مناسب خبر محرومیت فوتبال زنان از بازی‌های المپیک لندن انتقاد یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد از بی تفاوتی رسانه ملی در عدم انعکاس مناسب خبر محرومیت فوتبال زنان از بازی‌های المپیک لندن

  انتقاد یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد

از بی تفاوتی رسانه ملی در عدم انعکاس مناسب خبر محرومیت فوتبال زنان از بازی‌های المپیک لندن

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از بی تفاوتی رسانه ملی در عدم انعکاس مناسب خبر محرومیت فوتبال زنان از بازی‌های المپیک لندن، گفت: در حالی که رسانه ملی باید در این زمینه شفاف سازی می‌کرد و سیاسی کاری این کشور‌ها را در ورزش به گوش جهانیان می‌رساند.

"سید جلال یحیی‌زاده فیروزآبادی"   در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر کشور درباره لزوم حمایت نیروی انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر؛‌ با اشاره به حادثه هفته گذشته که در جریان امر به معروف از سوی یک روحانی روی داد، گفت: اگر کسی بخواهد در جامعه امر به معروف کند نباید مورد هجمه افراد مهاجم قرار گیرد و وزارت کشور باید اقدامات حمایتی بسیاری از نیروی انتظامی داشته باشد تا با هنجار شکنان برخورد جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ایران کشوری اسلامی است و نباید امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی همراه با تهدید افراد مهاجم دنبال شود بلکه فضای امنیتی کشور باید اجازه هیچ حرکتی را به افراد خاطی ندهد.

یحیی‌زاده فیروزآباد در ادامه در توضیح تذکر کتبی خود به به رییس جمهور درباره صدور دستور اقدام لازم جهت رفع محرومیت از تیم ملی فوتبال بانوان به دلیل رعایت حجاب اسلامی، تصریح کرد: محروم شدن این تیم که با اجازه فیفا طی مسابقات به مرحله دوم صعود کرده، آن هم توسط ناظر بحرینی هیچ توجیهی نداشت جز اینکه باز هم استکبار جهانی ایران را از یک حق دیگر محروم کرد.

وی ادامه داد: محروم شدن ایران با طرح شائبه فعالیت سیاسی این ورزشکاران صورت گرفت و این در حالی است که رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند به بهانه فعالیت سیاسی ایران را محروم خواهند کرد.

این نماینده مجلس با انتقاد از بی‌تفاوتی رسانه ملی در این زمینه گفت: متاسفانه رسانه ملی هیچ حرکتی در مقابل این بی‌اخلاقی انجام نداد و ما از طریق رسانه‌های غربی از این خبر مطلع شدیم. در حالی که رسانه ملی باید در این زمینه شفاف سازی می‌کرد و سیاسی کاری این کشور‌ها را در ورزش به گوش جهانیان می‌رساند.

خانه ملت