زمان : 25 Khordad 1390 - 16:10
شناسه : 34919
بازدید : 4130
فرماندار ابرکوه در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی ابرکوه: خدمت صادقانه باعث موفقیت است فرماندار ابرکوه در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی ابرکوه: خدمت صادقانه باعث موفقیت است

فرماندار ابرکوه در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی ابرکوه:

خدمت صادقانه باعث موفقیت است

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: فرماندار ابرکوه در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی ، خدمت در جهاد کشاورزی را توفیقی دانست که نصیب آنان شده است.

اسماعیل برزگرزاده، با بیان حدیثی از امام جواد(ع)، یکی از نیازهای بشر را، توفیقی دانست که خداوند می بایست به انسان عطاء نماید.

وی افزود: اینکه در کسوت جهاد گر مشغول به خدمت در تأثیر گذار ترین بخش جامعه هستید، توفیقی است که خداوند نصیب شما نموده است.

برزگرزاده، توسعه کشاورزی را به منزله توسعه کشور در تمام زمینه ها ذکر نمود و بنا و اساس توسعه کشاورزی در کشور را، اساس و بنیان توسعه دانست که می بایست با حرکت جهادی تداوم یابد.

وی با بیان این مطلب که خدمت صادقانه و روحیه جهادی باعث موفقیت جهاد گران شده است، خواستار حفظ علت های این موفقیت ها شد.

برزگر زاده با بیان این مطلب که اولویت بندی در کارها چشم اندازها را مشخص می سازد، خواستار این مسئله و همچنین، شناسائی ظرفیت های موجود کشاورزی این شهرستان گردید.

وی به هدف رساندن اولویت هائی نظیر ترویج آبیاری نوین، کشت گلخانه ای و تغییر الگوی کشت ، به عنوان برخی از اولویت هائی که جهاد کشاورزی بر آن تأکید دارد را ،تنها در گرو اصرار و پیگیری و روحیه جهادی ذکر نمود.

برزگرزاده، همچنین بر تلاش جهت صنعتی شدن کشاورزی در این شهرستان تأکید نمود.

وی همچنین خواستار فراهم شدن تمهیدات لازم برای عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی ،با ایجاد نمایشگاه های عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان شد.

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه نیز در این دیدار، با بیان مسئله که در سال جهاد اقتصادی می بایست با پائین آوردن هزینه ها و سرعت عمل در اجرای پروژه ها ، در عمل به این شعار بکوشیم، پیگیری را یکی از علل موثر در این مسئله ذکر نمود که از طرف جهاد کشاورزی ابرکوه مورد تأکید است.

محمد علی حاتمی زاده با ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته آبیاری تحت فشار در ابرکوه ، این مسئله را باعث افزایش راندمان آبیاری در این شهرستان ذکر نمود.

وی بخش کشاورزی را دارای اشتغال پایدار و بدون هرگونه آلودگی های زیست محیطی ذکر نمود که می بایست بیش از پیش در اولویت قرار گیرد.

حاتمی زاده با بیان برخی از فعالیت های انجام شده و از جمله کشت پیاز زعفران به عنوان یک گیاه کم آبخواه به عنوان یک کار جدید ، ساماندهی مجتمع های دامداری در ابرکوه را نیز یکی از اولویت ها برشمرد و خاطر نشان ساخت : دامپروری در ابرکوه یک تجربه موفق است که می بایست زمینه ها و زیر ساخت های توسعه آن فراهم شود.