زمان : 25 Khordad 1390 - 13:43
شناسه : 34915
بازدید : 5235
فرماندار طبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا :  بخشداران جديد بخشهاي عشق آباد و ديهوك بزودي منصوب ومعرفی مي شوند(2 نظر) فرماندار طبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا : بخشداران جديد بخشهاي عشق آباد و ديهوك بزودي منصوب ومعرفی مي شوند(2 نظر)

فرماندار طبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا :

 بخشداران جديد بخشهاي عشق آباد و ديهوك بزودي منصوب ومعرفی مي شوند

طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا: فرماندار طبس در گفتگوي اختصاصي با "يزدفردا" اعلام كرد:بخشداران عشق آباد و ديهوك بزودي منصوب و معرفی مي شوند.


"عزيز بهزادي" گفت: با پيگيريهاي مداوم اينجانب و همكاري صميمانه مهندس فلاح زاده
استاندار يزد  و هماهنگي با ائمه معزز جمعه طبس،عشق آباد و ديهوك و ارگانهاي شهرستان دو بخشدار جديد بخشهاي عشق آباد و ديهوك بزودي منصوب ومعرفي  مي گردند.

نماينده عالي دولت در طبس افزود: " سيداحمد حقاني ثاني" بعنوان بخشدار عشق آباد منصوب گردیده و انشالله بزودي با حضور مديران ارشد استان معارفه  مي گردد. و براي بخش ديهوك نيز فردي توانمند و لايق بنا برصلاحديد منطقه اي ،معرفي شده است كه پس از طي مراحل قانوني در روزهاي آينده منصوب خواهد شد.


فرماندار طبس گفت: از آنجا كه مسئوليت معرفي بخشداران و پيگيري هاي مربوط به آن در حيطه كاري فرمانداري است، اگر تاخيري در انتصاب بخشداران روي داده است از مردم شريف و صبور منطقه عذرخواهي مي كنم و يقين داشته باشند كه
تاخیر  رخ داده تنها براي يك انتخاب شايسته و آگاهانه بوده است.

مقام عالي شهرستان طبس خاطر نشان كرد: از آنجا كه بخشدار سابق عشق آباد آقاي "رضا محمديان" و بخشدار ديهوك آقاي"خدابخش اختياري" از ابتكار و اقتدار عمل و شايستگي هاي ارزنده اي برخوردار بوده اند، بايد از تلاشهاي ايشان تشكر و قدرداني كنم.

بنابر اظهارات فرماندار طبس: هردو بخشدار جديد كه در روزهاي آينده و نزديك منصوب و معرفی مي شوند؛ از سابقه درخشان اجتماعي،مديريتي و فرهنگي برخوردارند و نظر استاندار محترم نسبت به انتخاب های صورت گرفته  از ابتداي امر موافق بوده و بايد از همراهي جناب فلاح زاده استاندار  از همراهی و عنایت ویژه ای که به شهرستان طبس داشته و دارند ، تقدير نمايم.