زمان : 25 Khordad 1390 - 11:15
شناسه : 34906
بازدید : 7607
ترجمه کتاب بي نظمي در بازاريابي به همت دکتر شهناز نایب زاده،دکتر کامبیز حیدرزاده راهی بازار  نشر  شد ترجمه کتاب بي نظمي در بازاريابي به همت دکتر شهناز نایب زاده،دکتر کامبیز حیدرزاده راهی بازار نشر شد

ترجمه کتاب بي نظمي در بازاريابي به همت دکتر شهناز نایب زاده،دکتر کامبیز حیدرزاده راهی بازار  نشر  شد

یزدفردا "به همت عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي يزد و علوم و تحقيقات تهران کتاب بي نظمي در بازاريابي ترجمه شد

کتاب بی نظمی در بازاریابی به همت دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی واحد یزد و دکتر کامبیز حیدرزاده عضو هیات علمی علوم و تحقیقات تهران ترجمه شد

 این کتاب که نوشته فیلیپ کاتلر و جان کازلیونه میباشد توسط این دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در تیراژ 2000 نسخه توسط انتشارات سیته(ناشر کتابهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی) در 220 صفحه ، با قیمت 50 هزار ریال و در گروه علمی علوم انسانی به چاپ رسید . دکتر شهناز نایب زاده عضو هیات علمی واحد یزد در رابطه با فصل های مختلف این کتاب گفت : در فصل اول اینکتاب عوامل بسیاری که در خلق چنین آشفتگی شدیدی دخیل هستند و در نتیجه رهبران کسب و کار را ملزم به اصلاح طرز تفکر خود می سازند معرفی می شود تا بدین ترتیب امکان انطباق با رفتارهای استراتژیک جدید و حداقل سازی آسیب پذیری در کنار بهره برداری از فرصت های موجود در نرمالیته جدید فراهم گردد. همچنین در فصل دوم کتاب به شرح این موضوع خواهد پرداخت که چرا رهبران کسب و کار در چرخه رو به پایین سابق به اقدامات اشتباهی دست می زدند در حالیکه ضرورتا فوایدی هم برای کسب و کار آنها در بر نداشت، در عصر حاضر چنین اقدامات غلطی نه تنها مضر بوده بلکه می تواند بسیار مهلک باشد. این استاد دانشگاه ادامه داد :در فصل سوم سیستم مدیریت بر بی نظمی معرفی خواهد شد،این سیستم به عنوان راهنما و نقشه حرکت رهبران کسب و کار در راستای تحول سازمان محسوب می شود و افزودن فرایند های درون سازمانی جدید و در عین حال حیاتی و ضروری جهت انجام موفقیت آمیز وظایف و عملکردها و درک بهتر شرایط و اقدام مناسب در پاسخ به شرایط جدید را در بر می گیردو در فصل چهارم رفتارهای استراتژیک جدیدی که برای هریک از وظایف کلیدی مدیریت در سازمان ضروری است توضیح داده می شود تا بدین ترتیب عملکرد کوتاه مدت آن بدون به مخاطره افتادن عملکرد میان مدت و بلند مدت بهبود یابد. دکتر نائب زاده تدر رابطه با فصل پنجم گفت :در فصل پنجم نقشه راهنمای بسیار جامعی ارائه خواهد شد تا نشان دهد که چگونه شرکتها قادر به تسریع و قوت بخشیدن به استراتژیهای بازاریابی و فروش خود در دوران آشفتگی و در زمانی که فشار جهت کاهش هزینه ها به اوج رسیده است خواهند شد ، و بدین ترتیب اساس و پایه ای برای دستیابی به آینده ای بهتر با مشتریانی بیشتر و وفادارتر بدست خواهد آمد. وی در پایان در توضیحاتی در رابطه با فصل ششم گفت : در فصل ششم آنچه را که رهبران کسب و کار می توانند جهت ایجاد توازن و تعادل شایسته ای بین تقاضای کوتاه مدت از یک سو و تقاضاهای میان مدت و بلند مدت از سوی دیگر انجام دهند تا به حفظ و ایجاد شرکتهای موفق برای بقا و پیشرفت طی سالیان دراز در آینده نایل گردند طرح ریزی و ارائه خواهد شد.