زمان : 21 Khordad 1390 - 21:53
شناسه : 34705
بازدید : 6509
دبیر هیئت اسکیت شهرستان ابرکوه:  عدم وجود پیست اختصاصی، ورزشکاران را با مشکل مواجه ساخته است دبیر هیئت اسکیت شهرستان ابرکوه: عدم وجود پیست اختصاصی، ورزشکاران را با مشکل مواجه ساخته است

دبیر هیئت اسکیت شهرستان ابرکوه:

عدم وجود پیست اختصاصی، ورزشکاران را با مشکل مواجه ساخته است

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:دبیر هیئت اسکیت ابرکوه ، برخی از مشکلات این ورزش در ابرکوه را برشمرد.

محمد علی کارگر با بیان این مطلب که این ورزش در شهرستان مورد استقبال قرار گرفته است، تعداد ورزشکاران اسکیت در ابرکوه را نزدیک به 100 نفر اعلام نمود.

وی همچنین با اذعان به این مطلب که هیئت اسکیت شهرستان در طی 3 سالی که به صورت فعال به کار پرداخته است، تلاش های بسیاری را در جهت گسترش این ورزش به انجام رسانده است، برگزاری کلاس های آموزشی را یکی از این فعالیت ها عنوان نمود.

کارگر همچنین برگزاری همایش اسکیت، همزمان با برگزاری با شکوه راهپیمائی 22 بهمن سال گذشته را نیز یکی دیگر از این فعالیت ها ذکر نمود.

کارگر خاطر نشان ساخت : مشکلات بسیاری پیش روی این هیئت قرار دارد که جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی را با مشکل روبرو ساخته است.

وی از عدم وجود پیست اختصاصی این ورزش و همچنین کمبود بودجه، به عنوان مهمترین مشکل این ورزش در شهرستان نام برد و همگامی و همدلی مسئولان ذیربط در شهرستان و استان را در جهت رفع این مشکلات خواستار شد.http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=347053.jpg