زمان : 21 Khordad 1390 - 20:51
شناسه : 34703
بازدید : 5979
خادم آستانه از افتتاح مركز آموزشي كانون زبان ايران در شهرستان ميبد خبر داد خادم آستانه از افتتاح مركز آموزشي كانون زبان ايران در شهرستان ميبد خبر داد

خادم آستانه از افتتاح مركز آموزشي كانون زبان ايران در شهرستان ميبد خبر داد

یزدفردا"به زودي مركز آموزشي كانون زبان ايران در شهرستان ميبد فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

   رضا خادم آستانه مدیر مرکز آموزشی كانون زبان ايران در شهرستان یزد ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به سیاست جدید کانون زبان ایران، مبنی بر افزایش فعالیت های کیفی وکمی خود در سطح کشور و استفاده از ظرفیت های موجود در سایر شهرها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر ، در سال 1389 مرکز آموزشی ابرکوه افتتاح شد که هم اكنون فعالیت خود را در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان ادامه می‌دهد.

 وي افزود: در همین راستا با توجه به درخواست مکرر مردم و پیگیریهای به‌عمل آمده و مساعدت مسئولین شهرستان میبد به خصوص فرماندار محترم شهرستان جناب آقای رجائی و مدیر محترم آموزش و پرورش ، مرکز آموزشی میبد نیز فعالیت خود را از ابتدای فصل تابستان در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان آغاز خواهد نمود.

 کانون زبان ایران مرکز آموزشی یزد نیز در حال حاضر با بیش از 4500 زبان آموز در دو رشته زبان انگلیسی و زبان عربی و در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان فعالیت دارد.

گفتنی است افتتاح کانون زبان ایران در شهرستان میبد در حالی صورت می گیرد که بسیاری از مراکز استان در کشور هنوز موفق به کسب مجوز کانون زبان ایران نشده اند.