زمان : 21 Khordad 1390 - 13:56
شناسه : 34700
بازدید : 5009
انتشار فصلنامه علمي عصر ارتباطات در دانشگاه آزاد واحد ميبد انتشار فصلنامه علمي عصر ارتباطات در دانشگاه آزاد واحد ميبد

انتشار فصلنامه علمي عصر ارتباطات در دانشگاه آزاد واحد ميبد

محسن اقبالي خبرنگار يزدفردا؛ ويژه نامه مديريت و ارتباطات شامل مقالاتي درباره : بازاريابي و نقش آن در مديريت نشر و توزيع كتاب ، مديريت در زمينه روابط عمومي ، مديريت روابط سازماني و مديريت اطلاع رساني و كتابداري است.

شانزدهمين شماره عصر ارتباطات به صاحب امتيازي انجمن علمي ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميبد و مدير مسئولي و سر دبيري دكتر محمودرضا مرتضوي با همكاري اساتيد علوم ارتباطات از مراكز آموزش عالي كشور منتشر ميشود.
اين فصلنامه از سال 1381 تا كنون با تلاش دانشجويان روزنامه نگاري و حمايت معاونت پژوهش و فن آوري واحد ميبد پيرامون حوزه هاي علمي رسانه هاي جمعي ، ارتباطات انساني ، تبليغات ، روابط عمومي و خبرنگاري منتشر گرديده است.
دربخشي از سرمقاله شماره شانزدهم (بهار 1390 ) آمده است :
مفهوم سازمان رسانه و اطلاعات و ارتباطات بيان كننده مجموعه اي از اجزاي بهم پيوسته است كه اهداف و كاركردهاي هر جز در جهت اهداف كليت يا تماميت سازمان تعيين مي شود. اجزاي تشكيل دهنده بر يكديگر تاثير متقابل دارند و در تعامل با محيط پيرامون قرار مي گيرند.سازمانها بر حسب ضرورت ها و نيازهاي جامعه به وجود مي آيند و بر حسب نقش هاي خدماتي ، تجاري يا صنعتي برنامه ريزي و مهندسي مي شوند.مديريت و مهندسي سازمانها بر اساس اهداف منابع انساني ، تجهيزات ، هنجارها و ارزش هاي درون سازماني و بر مبناي وضعيت محيط پيرامون ، از طريق برنامه ريزي ، سازماندهي ، هدايت ، كنترل و نظارت به انجام مي رسد. سازمانها از آن جهت مديريت مي شوند تا در مسير مطلوب ( تحقق اهداف ) به حيات خود ادامه دهند.