زمان : 21 Khordad 1390 - 10:13
شناسه : 34694
بازدید : 3898
اعزام 14 تيم پزشكي توسط سازمان بسيج جامعه پزشكي استان به مناطق محروم شهرستان طبس اعزام 14 تيم پزشكي توسط سازمان بسيج جامعه پزشكي استان به مناطق محروم شهرستان طبس

اعزام 14 تيم پزشكي توسط سازمان بسيج جامعه پزشكي استان به مناطق محروم شهرستان طبس

یزدفردا :همزمان با سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام پانزدهم خرداد سازمان بسيج جامعه پزشكي استان يزد با همكاري كانون بسيج جامعه پزشكي شهرستان طبس به منظور ارائه خدمات آموزشي، بهداشتي و درماني به مناطق محروم و دور افتاده 14 تيم پزشكي عمومي، تخصصي و آموزشي را به مناطق مختلف طبس اعزام نمود.
از ميان 14 تیم اعزامي، 8 تيم تخصصي متشكل از متخصصين اعصاب و روان، زنان و زايمان، اطفال، داخلی، ارتوپدي، گوش و حلق وبيني، چشم و پوست و مو و 6 تیم پزشک عمومی و آموزش بهداشت مي باشند.
بنابراين گزارش پخش مواد بهداشتي و دارويي، ويزيت و مشاوره رايگان و آموزش مسائل بهداشتی از جمله اقدامات تيم هاي اعزامي بوده است.
لازم به ذكر است كه در مدت اقامت يك روزه اين تيم ها در مناطق مختلف شهرستان قریب به 600 نفر از خدمات اين تيمها بهره مند گرديدند كه 450 نفر از خدمات تخصصي و بقيه نيز از ساير خدمات از قيبل ويزيت پزشك عمومي، دندانپزشک، مشاوره و آموزش استفاده نمودند.