زمان : 18 Khordad 1390 - 19:41
شناسه : 34611
بازدید : 4586
استاندار يزد:فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است استاندار يزد:فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است

استاندار يزد:فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است


یزدفردا:استاندار يزد با اشاره به اين مطلب كه تمام خوبي هاي عالم در دوران دفاع مقدس رقم خورد، فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده" در نشست اعضاي شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت استان كه با حضور اعضاي اين شورا در محل سالن حميديا استانداري برگزار شد، خاطر نشان ساخت: تعليم و تربيت، جهاد و شهادت، ايثار و نثار و فعاليت در عرصه هاي گوناگون خدمت رساني به ويژه عرصه هاي سازندگي در دوران دفاع مقدس بر گرفته از فرهنگ عاشوراست كه تمام خوبي هاي دنيا در آن شكل گرفته است.

وي در ادامه بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از طريق رسانه ملي تاكيد و تهيه و توليد برنامه هاي گوناگون و موثر در اين مركز را خواستار شد.

فلاح زاده در ادامه با اشاره به اهمیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان به منظور برنامه ریزی دقیق در راستای انتقال این فرهنگ به نسل جدید و آینده بر حضور شخص مدیران کل و رؤسای ادارات عضو این شورا به صورت مستمر در جلسات تاکید کرد و افزود: دستگاه های عضو باید حداقل یک برنامه کاربردی مرتبط با حوزه فعالیت خود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دبیرخانه این شورا ارسال نمایند.

وی در پايان تصريح كرد: مدیران دستگاه ها با پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به این شورا در ادارات خود گزارشي از روند اجراي برنامه ها را به دبیرخانه شورا ارسال نمايند. وي بر حضور باشكوه در مراسمات گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه يادواره ها و سركشي از خانواده هاي معظم شهيدان والامقام تاكيد كرد.

در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه ها و نكته نظرات خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.