زمان : 12 Khordad 1390 - 11:27
شناسه : 34432
بازدید : 2542
بيانيه فرماندار خاتم به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره)    بيانيه فرماندار خاتم به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره)

بيانيه فرماندار خاتم به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره)   

باسمه تعالي درست به همان ميزان كه مظلومين، محرومين و مستضعفان عالم با شنيدن نام مبارك حضرت امام (ره) احساس عزت و افتخار و سربلندي مي‌كنند، مستكبران، ظالمان و فتنه‌گران غافل، با شنيدن نام امام(ره) احساس حقارت، خفت و ذلت مي‌كنند چرا كه امام خميني (ره) مظهر رحمت، لطف و عنايت خاص خداوند براي مستضعفان و و ملت‌هاي آزاده جهان و در عين حال مظهر خشم و قهر و قدرت خدا براي ظالمان و مستكبران عالم بود كه سيلي بر چهره ظالمان نواخت و آنان را خوار و ذليل و رسوا ساخت.


حضرت امام (ره) معجزه الهي بود كه خداوند براي احيا و نجات دين خود و به ذلت كشاندن جهانخواران شرق و غرب و همچنين روشن كردن نور ايمان و اميد در دل‌هاي مسلمني عالم به عصر ما عنايت كرد.


امام خمینی(ره) بنا به فرموده مقام معظم رهبری قوت ایمان با عمل صالح ، اراده پولادین را با همت بلند ، شجاعت اخلاقی را با حکمت ، صراحت لهجه و بیان را با صدق و متانت، صفای معنوی و روحانی را با هوشمندی و کیاست، تقوی و ورع را با سرعت و قاطعیت، ابهت و صلابت رهبری را با رافت و عطوفت و بسی خصال نفیس و کمیاب را با هم داشت.


شخصيت امام خميني(ره) به ايران و انقلاب و نظام جمهوري اسلامي محدود نيست و هر فرد آزاده و تعالي طلب در هر كجاي جهان به ديده احترام و افتخار به او نگاه مي‌كند، انديشه‌ها و آرمان‌هاي آن امام بزرگ موجب شد زورمداران سياسي در هر كجاي عالم از شنيدن نام و پيام او هراسناك شوند وتفكر امام خميني (ره) را موجب بيداري ملت‌ها بدانند.


اميد كه در سايه رهبريهاي داهيانه مقام عظمي ولايت حضرت ايت الله العظمي امام خامنه اي (دام ظله العالي) و با تأسي به سيره آن امام سفر كرده ، رسيدگي به امور محرومان و مستضعفان جامعه، ايستادگي در برابر مستكبران و پايداري در راه اجراي احكام دين مبين اسلام را سرلوحه امور قرار داده و در پيشگاه امام (ره) و شهداء سربلند باشيم.


در پايان اينجانب ضمن گراميداشت ياد حضرت امام(ره) و تجليل از مقام شهداي گرانقدر نهضت اسلامي به ويژه قيام خونين 15 خرداد 1342، مردم كشورمان را به حضور باشكوه در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام‌خميني(ره) فرا‌ ميخوانم.



سيد ناصر امامي ميبدي


فرماندار خاتم