زمان : 09 Khordad 1390 - 20:13
شناسه : 34352
بازدید : 8093
سفر  استاندار يزد به شهرستان بهاباد(7) : استاندار يزد در جمع مردم بهاباد،آسفیج،کویجان،بنستان +گزارش تصویری  سفر استاندار يزد به شهرستان بهاباد(7) : استاندار يزد در جمع مردم بهاباد،آسفیج،کویجان،بنستان +گزارش تصویری

سفر  استاندار يزد به شهرستان بهاباد(7) :

 استاندار يزد در جمع مردم بهاباد،آسفیج،کویجان،بنستان +گزارش تصویری  


بهاباد "حسين زينلي" خبرنگاریزدفردا:استاندار: اگر بخواهيم در حوزه صنعت پيشرفت كنيم بايد دانش همراه با تربيت صحيح داشته باشيم.

استاندار يزد به همراه معاونين و تعدادي از مديران كل استان در سفري يكروزه كلنگ برخي از طرح هاي عمراني را به زمين زد.

روز شنبه استاندار يزد به همراه معاونين سياسي و امنيتي، توسعه مدیریت و منابع انسانی، عمراني و همچنين تعدادي از مديران كل استان در سفري يكروزه از برخي از طرح هاي عمراني شهرستان بازديد كرد و كلنگ احداث دو كارخانه را به زمين زد.

 استاندار يزد بعد از بازديد از طرح هاي عمراني در حال اجرا و كلنگ زني دو كارخانه توليدي و صنعتي، در جمع مردم بهاباد حضور يافت و از نزديك در جريان مشكلات مردم قرار گرفت.
در اين ديدار كه در محل مسجد جامع بهاباد برگزار شد استاندار با بيان اينكه سلسله هاي قاجاريه و پهلوي كشور ما را 150 سال عقب نگه داشتند، اظهار داشت: بايد براي پيشرفت كشور تلاش مضاعفي داشته باشيم و توجه به علم و امنيت از اهميت زيادي برخوردار است.
"محمدرضا فلاح زاده" افزود: توجه به شهرها و روستاها از اولويت هاي دولت است و بايد تلاش شود تا تمام پتانسيل ها و ظرفيت هاي هر شهر و روستا در زمينه كشاورزي، معدني، صنعتي و ... شناسايي شود و با بهره برداري از آنها زمينه اشتغال و پيشرفت فراهم شود.
وي ضمن برشمردن مزيت هاي تشكيل تعاوني، از جوانان خواست در جهت تشكيل تعاوني تلاش كنند و زمينه اشتغال خود و چند نفر ديگر را فراهم آورند.
عالي ترين مقام اجرايي استان تعليم و تربيت را جزء لاينفك علم دانست و تصريح كرد: اگر بخواهيم در حوزه صنعت پيشرفت كنيم بايد دانش همراه تربيت داشته باشيم.
فلاح زاده در مورد گاز رساني به شهرستان بهاباد كه از مصوبات سفر رياست جمهوري است اظهار داشت: جلسات متعددي با مسئولين شركت گاز برگزار شده و در حال پيگيري هستيم تا عمليات گازرساني به بهاباد همزمان با شهرستان بافق انجام شود.

سرویس عکس یزدفردا:

دیدار با مردم آسفیج

دیدار با مردم کویجان

دیدار با مردم بنستان

حضور در مسجد جامع شهر بهاباد