زمان : 09 Khordad 1390 - 09:46
شناسه : 34341
بازدید : 1886
رشد قابل توجه کانون های مساجد در سال جاری رشد قابل توجه کانون های مساجد در سال جاری

رشد قابل توجه کانون های مساجد در سال جاری


یزدفردا:مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ از افزایش قابل توجه کانون های فرهنگی هنری این منطقه در سال جاری خبر داد.


سید ذبیح الله موسوی در نشست شورای هماهنگی کانون های مساجد این منطقه، اظهارداشت: تعداد کانون های فرهنگی هنری زارچ از 9 کانون در سال گذشته به 14 کانون در سال جاری افزایش یافته است.


موسوی با اشاره به تاسیس پنج کانون فرهنگی هنری در سال جاری خواستار اجرای برنامه متنوع فرهنگی هنری و آموزشی برای نوجوانان و جوانان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد زارچ با توجه به نزدیکی به ایام اوقات فراغت شد.


وی همچنین با اشاره به نزدیگ به ایام سالگرد ارتحال امام راحل، خواستار توجه ببیشتر به اندیشه ها و سیره زندگانی امام راحل به ویژه وصیت نامه سیاسی عبادی امام خمینی(ره) شد.


مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زارچ باید با برنامه های متنوع و مختلف به ویژه در این ایام زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان به ویژه جوانان و نوجوانان را با افکار واندیشه های امام راحل(ره) فراهم کنند.


محمدرضا شریفی، معاون اداری مالی کانون مساجد استان یزد نیز در این همایش اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زارچ در ردیف کانون های برتر استانی و حتی کشوری هستند.


وی حضور گسترده کانون های مساجد زارچ در جشنواره های کشوری و استانی و کسب رتبه های برتر در این جشنواره ها، جذب، آموزش و ساماندهی جوانان، برگزاری دوره های آموزشی متعدد و متنوع، تعامل شایسته با فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها و تشکیل شورای هماهنگی مساجد زارچ را از نمونه های وجه تمایز کانون های مساجد زارچ ذکر کرد.


گفتنی است، برخی مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری زارچ در این نشست گزارشی از عملکرد وبرنامه های خود را ارائه کردند