زمان : 09 Khordad 1390 - 07:56
شناسه : 34335
بازدید : 2840
تحت وب  نمودن نرم افزارها  و اتوماسيون اداري  با استفاده از نرم افزار  citirix در شركت آبفاي استان يزد(1  نظر) تحت وب نمودن نرم افزارها و اتوماسيون اداري با استفاده از نرم افزار citirix در شركت آبفاي استان يزد(1 نظر)

 

 تحت وب  نمودن نرم افزارها  و اتوماسيون اداري  با استفاده از نرم افزار  citirix در شركت آبفاي استان يزد


یزدفردا:با استفاده از نرم افزار  citirix  تعدادی از نرم افزارها تحت Windows و سيستم اتوماسيون اداري در شركت آبفاي استان يزد بصورت تحت وب در آمد .

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي شركت آب فاضلاب استان يزد با توجه به نياز همكاران ، ضرورت بحث دوركاري و ارائه نرم افزارهاي موجود بصورت تحت وب اين شركت مطالعات و بررسي هاي گسترده اي را آغاز نمود كه نتيجه اين بررسي ها انتخاب يك نوع خاص از نرم افزار aplicitatain server   به نام citirix  مي باشد.

 مدير  دفتر آمار و فن آوري اطلاعات گفت:اين نوع نرم افزار" aplicitatain server" تحولي عظيم در زمينه برقراري ارتباط با كليه برنامه ها و منابع حاوي اطلاعات سازمان ها ايجاد كرده است.

 محسن خوشبين اضافه كرد:اين برنامه مديريت و در اختيار گذاردن تمامي نرم افزارها براي كليه كاربران مورد نظر بدون محدوديت جغرافيايي را امكان پذير كرده است ، بصورتي كه ميتوان هر نرم افزار را به وسيله نرم افزار citirix در يك رابط تحت وب در بستر اينترنت ارائه نمود بدون اينكه نيازي به آموزشهاي جديد و يا تغييري در ساختار نرم افزار بوجود آورد .

 وي با اشاره به كارايي بالاي اين نرم افزار خاطرنشان كرد:اين نرم افزار با تبديل خروجي هر برنامه به فرمت http و ارسال آن براي كاربران ،نياز سخت افزاري آنها را تنها به داشتن يك برنامه سبك و كم هزينه مرورگر (browser) كاهش داده است كه اين موضوع قابليت ارائه هر نرم افزار را با كانالهاي ارتباطي با پهناي باند محدود مانند VPN و MPLS را سهولت خواهد بخشيد .

 وي افزود: اين نرم افزار پس از يك دوره نصب آزمايشي در حال حاضر جهت ارائه خدمت در يزد و كليه شهرستانها در حال كار مي باشد.

 گفتني است نرم افزار citirix يكي از نرم افزارهاي بروز  و مطرح در دنيا بوده و بصورت تخصصي در زمينه ارائه نرم افزار در فرمت http فعاليت مينمايد.