زمان : 08 Khordad 1390 - 22:58
شناسه : 34331
بازدید : 3073
استاندار یزد به وسیله ویدئو کنفرانس با مردم ابرکوه به گفتگو نشست(1 نظر) استاندار یزد به وسیله ویدئو کنفرانس با مردم ابرکوه به گفتگو نشست(1 نظر)

استاندار یزد به وسیله ویدئو کنفرانس با مردم ابرکوه به گفتگو نشست.

مردم ابرکوه امروز به وسیله ویدئو کنفرانس با استاندار یزد به گفتگو نشستند.

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کارشناس دفتر ارتباطات مردمی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار ما،با اظهار این مطلب که طرح بازدید و سرکشی از دورترین نقاط روستائی استان در دست اجراء می باشد، به روند اجرای این طرح پرداخت.

به گفته مجید جعفری، در این طرح، تمام کارشناسان از دفتر ارتباطات استانداری به محل اعزام شده و طی چند روز متوالی، تمام مشکلات روستاها، دهستان ها،بخش ها و مرکز شهرستان در تمام زمینه ها را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با بیان این مطلب که فرم های تکمیل شده به دفتر ارتباطات مردمی استاندار ارسال و کارشناسان مربوطه نسبت به پیگیری این مشکلات از طریق سازمان های ذیربط اقدام می نمایند افزود:برخی از این مشکلات که از این طریق حل نمی گردد، با حضور استاندار در شهرستان های نزدیک و در شهرستان های دور از مرکز استان، از طریق برنامه ویدئو کنفرانس بررسی می شود.

جعفری افزود: این طرح در بافق به اجراء در امده است و استاندار یزد، امروز نیز از طریق این برنامه با مردم به گفتگو نشسته است.

وی با بیان این مطلب که یکی از اهداف این طرح، جلوگیری از اطاله وقت مردم است، بررسی نحوه عملکرد مدیران را نیز یکی دیگر از این اهداف بر شمرد.

به گفته وی، همچنین در این طرح، کارشناسان طرح تنظیم بازار نیز به اجرای برنامه های خود در سطح شهرستان می پردازند.

به گفته جعفری، مردم بافق که قبل از ابرکوه شاهد این برنامه بوده اند رضایت مندی خود را از اجرای این طرح اعلام داشته اند.

جعفری مشکلات طرح های هادی روستائی، کمبود امکانات ورزشی و مساعت مالی به خانواده های بی بضاعت را برخی از بیشترین در خواست های مردم در این برنامه ها ذکر نمود.

رئیس شورای اسلامی روستای مریم آباد ابرکوه نیز بعد از پایان گفتگوی خود با استاندار یزد و در گفتگو با خبرنگار ما از این برنامه اظهار رضایت نمود و خواستار اختصاص وقت بیشتری به مراجعان شد.

وی برخی از خواسته های مردم این روستا را که در این جلسه در میان گذاشته است، مشکلات جاده اصلی روستا با توجه به ترافیک بالا ومشکل کمبود اعتبار جهت فضای سبز روستا ذکر نمود.