زمان : 08 Khordad 1390 - 01:39
شناسه : 34313
بازدید : 7185
معرفي مدير جديد آموزش و پرورش ناحيه دو يزد معرفي مدير جديد آموزش و پرورش ناحيه دو يزد

معرفي مدير جديد آموزش و پرورش ناحيه دو يزد

نقلی خبرنگار یزدفردا:طي مراسمي با حضور رحيمي نژاد مدير كل آموزش و پرورش استان ، سيفي فرماندار ، محمدي مدير كل نوسازي مدارس ، حداد معاون پشتيباني اداره كل ، مديران مدارس ، روساي ادارات شهرستان ها و نواحي مراسم توديع و معارفه مدير آموزش و پرورش ناحيه دو يزد برگزار شد


در ابتدا اين مراسم رضاييان ضمن تقدير و تشكر از همكاري صميمانه معلمان ، مديران و كارشناسان اداره در رابطه با موفقيت هاي دانش آموزان ناحيه طي چند سال اخير و همچنين توسعه مراكز فني و حرفه اي و كاردانش سخنراني نمود.


وي اعلام نمود بيش از 52 درصد از دانش آموزان پذيرفته شده در رشته پزشكي سال گذشته از ناحيه دو بوده است.


در ادامه با اشاره به كارهاي در دست اقدام خواستار توجه ويژه به مدارس قرآني ، طرح سباح و پيگيري مصوبات سفر رياست محترم جمهور به استان شد .


فرماندار شهرستان يزد ضمن اشاره به حساسيت بالاي آموزش در كشور گفت 60 درصد جمعيت استان در شهرستان يزد مي باشد و خواستار توجه ويژه به آموزش و پرورش نواحي يك و دو يزد شد .


سيفي در ادامه گفت آموزش و پرورش از وزارت خانه هاي زيربنايي است . به همين دليل انتصاب ها در آموزش و پرورش داراي حساسيت بسيار بالايي دارد.در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات رضاييان انتصاب امين الرعايا را تبريك گفت .


در ادامه رحيمي نژاد مدير كل آموزش و پرورش استان در رابطه با هنر مديريت و اعتقاد خدمتگزاري به مردم و باور داشتن رعايت اصول اخلاقي صحبت نمود .


رحيمي نژاد در ادامه با اشاره به ساختار آموزش و پرورش گفت ساختار آموزش و پرورش با ساير ادارات فرق دارد و اين تغيير موجب پيشرفت در كليه امور مي شود .


مدير كل آموزش و پرورش استان در ادامه از كليه روساي آموزش و پرورش استان خواست كه در برنامه ريزي هاي خود توجه خاص به برنامه هاي راهبردي نظام داشته باشند .


وي همچنين حفظ فرهنگ ايثار ، شهادت را از ديگر خواسته هاي خود اعلام نمود .


تربيت اخلاقي و معنوي ، عدالت آموزشي ، تربيت جامع و متوازن ، احترام به معلمان و استفاده از نظرات صاحب نظران بويژه فرهنگيان و بهره مندي از مشاركت اوليا دانش آموزان از ديگر خواسته هاي خود از مسئولين آموزش و پرورش برشمرد.


سخنران پاياني مراسم مرات امين الرعايا بود كه سخنان خود را با گراميداشت ياد رزمندگان و دلاورمردان عرصه ايثار و مقاومت آغاز نمود و با اشاره به نقشه دشمنان اسلام عليه ملت شريف ايران از كليه همكاران خواست با همكاري خود موجب پيشرفت آموزش و پرورش شوند و در ادامه برنامه هاي خود را توجه ويژه به پرورش و تربيت با اولويت به برنامه هاي قرآني ، توجه به انجمن اوليا و مربيان ، استفاده از تجربيات همكاران برشمرد.


در پايان با اهدا لوح تقدير از زحمات رضاييان تقدير و تشكر و امين الرعايا به عنوان مدير جديد آموزش و پرورش ناحيه دو معرفي گرديد.