زمان : 08 Khordad 1390 - 01:36
شناسه : 34311
بازدید : 2268
مديركل آموزش و پرورش استان از كارشناسان حوزه روابط عمومي آموزش و پرورش تقدير كرد. مديركل آموزش و پرورش استان از كارشناسان حوزه روابط عمومي آموزش و پرورش تقدير كرد.
تقدير از كارشناسان روابط عمومي

مديركل آموزش و پرورش استان از كارشناسان حوزه روابط عمومي آموزش و پرورش تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي مديركل آموزش و پرورش در جمع كارشناسان حوزه روابط عمومي آموزش و پرورش استان با اشاره به اهميت و جايگاه راوبط عمومي در اطلاع رساني گفت عملكرد مجموعه روابط عمومي نقش بسزايي در نگرش مخاطبان و جلب اعتماد آنان به آموزش و پرورش دارد.

محمدكاظم رحيمي نژاد بر تلاش در جهت اطلاع رساني و انعكاس به موقع فعاليت ها تاكيد كرد و گفت فناوري جديد اين امكان را براي ما فراهم كرده است كه در كوتاهترين زمان خبرها را به اطلاع مخاطب برسانيم.

وي در پايان با اهداي لوح تقدير از زحمات كارشناسان روابط عمومي شهرستانها و مناطق استان تقدير كرد.در اين لوح چنيين آمده است : فرارسیدن روز ملي ارتباطات و روابط عمو مي را به جنابعالی تبريك و تهنيت عرض مي نمايم .

بی شک نامگذاري 27 اديبهشت ماه به اين نام ، بهانه ايست تا روابط عمومي ها با سازمان دهي تشکيلاتي و مديريت صحيح و برنامه ريزي اصولي و ارائه اطلاعات مشاوره اي به مديريت سازمان ، دسترسي مخاطبان به اخبار و اطلاعات روز و برقراري تعاملات دوسويه با استفاده از ابزار و فنون نوين ارتباطي و اطلاعاتي ، توسعه فعاليت هاي افکارسنجي و ارتباطات مردمي ، توليد فراورده هاي فرهنگي با رويكرد مثبت و سازنده ، حضور مستمر خويش را اعلام نمايند.امروزه نقش مشورتی روابط عمومي ها در كمك به تصميم گيري هاي مديريتي و استراتژيك سازمان نقشي حياتي است .روز ارتباطات و روابط عمومي فرصتي است مغتنم براي بازبيني انتقاد هوشمندانه و منصفانه جهت پيمودن راه هاي پرفراز و نشيب پيش رو ، و نيز ترسيم چشم اندازي روشن از آينده که درخور شان و منزلت انسان امروز باشد.با تقدیر وتشکر اززحمات یکساله شما ، این روز را آغازی دیگر برای توسعه فعالیتها افزایش کارآمدی ها و تسری پاسخگویی به مردم با هدف تکریم ولی نعمتان جامعه قرار داده و برای ارائه خدمات هرچه بهتر به نظام تعلیم وتربیت از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.محمد كاظم رحيمي ن‍ژ‍اد-مديركل آموزش وپرورش استان يزد