زمان : 25 Aban 1385 - 06:05
شناسه : 3430
بازدید : 12329
كوس رسوائي سرمايه گذاران طلبكار زمين و زمان!!!!!!! كوس رسوائي سرمايه گذاران طلبكار زمين و زمان!!!!!!!

كوس رسوائي سرمايه گذاران طلبكار زمين و زمان!!!!!!!

يزدفردا:گزارش زير براي ما يزديها از جهات مختلف جالب است چون در ابتداي كليك خوردن مجتمع س.....ه در يزد توسط دولتمردان وقت و اين باند  حرف و حديث هاي فراوان داشت اعم از خريد زمين به عنوان محلي براي امور خيريه و در ادمه مشاركت.....با شهرداري و تصاحب مرغوبترين زمين شهرداري يزد كه سهم شهرداري هنوز مشخص نشده كه چقدر شده و آيا شهرداري يزد  با در اختيار گذاشتن زمين خود سود برده .يا زيان وآيا شوراي  دوم شهر  مي تواندحق شهر و مردم يزد را از اين مالكان بلامنازع وصول نمايدو ...و...و هاي ديگر

هر چند كه شنيده هاي غير رسمي تكيه بر آن داشت كه وزارت كشور آنزمان به هنگام صدور ابلاغ شهردار ..... يكي از تضمين هائي كه گرفته صدور مجوز جهت اين مجتمع تجاري و همكاري تا پايان كار بوده است و همان زمان مذهبيون و گروه هاي مردمي يزد تلاش فراوان نمودند كه كار از همان ابتدا تعطيل شود و زمزمه هائي به گوش رسيد كه بعضي از موسسات خيريه مالك چندين مغازه رايگان در اين مجتمع شده اند تا روند كار روان تر شود وآنچه كه به جائي نرسيد فرياد مخالفين بود و مهندس كلانتري استاندار وقت با بازديد هاي مكرر از پروژه حمايت معنوي خود را از ادامه كار اعلام مي نمود وچه بسا  بازديد مسئولين از اين مجتمع و روند كارآن ؛ به مراتب بيشتر از بازديد همان افراد از پروژه هاي دولتي بودوجالب تر اينكه مطبوعاتي هاي يزد هم به دعوت مديران پروژه به قشم و كيش وبندرعباس رفتند و سكوت مطبوعاتي هم به كمك مجريان اين پروژه آمد.

وحال بهتر است گزارش رجا نيوز كه البته زمزمه هاي كوس رسوائي اين باند است بخوانيم      

چه كساني پاساژهاي ميلياردي در شيراز و بندرعباس مي سازند؟

خبرنگار رجانيوز گزارش داد، يك باند وابسته به وهابيت مساحت قابل توجهي از سواحل و مناطق مرغوب جزيره قشم را خريداري كرده است.

گزارش يكي از دستگاه هاي رسمي از استان هرمزگان حاكي است اين باند كه با محوريت العقيلي- مفسد اقتصادي معروف-و با حمايت «ح» - يك نماينده مجلس- فعاليت مي كند ، از سال گذشته توسط فردي به نام خردمند ( داراي تبعيت اماراتي ) پروژه خريد تدريجي بخش عمده زمين هاي قشم را كليد زده است كه تاكنون بيشتر سواحل اين جزيره استراتژيك به تملك اين باند درآمده است.

دو تن از عناصر اين باند - كه وابسته به گروه ضد شيعي اخوان المسلمين امارات است - به نامهاي «حسيني ق» و «خ» طي 6سال گذشته بزرگترين و شيك ترين مجتمع هاي تجاري و تفريحي بندر عباس و شيراز را با پول هاي در يافتي از منابع مالي در دوبي ساخته اند و از اين طريق نفوذ باند مذكور را در برخي دستگاه هاي اقتصادي و مالي افزايش داده و تحت عنوان سرمايه گذاري اقتصادي مورد توجه نيز قرار گرفته اند.

نكته قابل تامل اين كه بيشتر افراد اين باند و اعضاي خانواده شان در دوبي سكونت داشته و تسخير مراكز تجاري ، فرهنگي و مذهبي در استان هرمزگان و بر خي نقاط ديگر را با هدف ترويج تدريجي تعاليم وهابيت و ايجاد شكاف مذهبي ،در دستور كار دراز مدت خود دارند.

فقدان سياست و برنامه مشخصي براي مهار اين پديده رو به گسترش سبب شده تا اين باند براي تضمين مصونيت خود بعضي شخصيت ها و نيروهاي موجه را به طور مستقيم يا غير مستقيم در فعاليت هاي خود مشاركت دهد.

گفته مي شود قائم مقام شهرداري ... - كه داراي سابقه فساد مالي است- با اين باند زد و بند دارد و امور آنها را در شهرداري تسهيل مي كند. وي به عنوان نوچه يكي از نمايندگان مجلس معروف است و كارهاي اقتصادي او را در عرصه ساختمان سازي و ... پيگيري مي كند. به نظر مي رسد پيوند اين دو باند فرصت طلب با يكديگر به عاملي براي تقويت پروژه تنش هاي مذهبي و به خطر افتادن امنيت ملي در اين منطقه حساس و استان مرزي كشور تبديل شود.

رجانيوز به زودي گزارش تكميلي از مفاسد اقتصادي اين باند را منتشر مي كند.

يزدفردا