زمان : 06 Khordad 1390 - 19:18
شناسه : 34265
بازدید : 7953
فرماندارطبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا : در بحث الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، هیچ مشورتی با من صورت نگرفته است(16                     نظر) فرماندارطبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا : در بحث الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، هیچ مشورتی با من صورت نگرفته است(16 نظر)

فرماندارطبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا :

 در بحث الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، هیچ مشورتی با من صورت نگرفته است.


طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس در گفتگوی اختصاصی با یزدفردا گفت: در رابطه با بحث انتزاع طبس از استان یزد و الحاق به خراسان جنوبی، تا کنون هیچ نامه، طرح یا بحثی از سوی دولت و وزارت کشور به اینجانب ابلاغ نشده است.

"عزیز بهزادی" با اشاره به تحرکات عده ای مبنی بر حمایت یا مخالفت این طرح خاطرنشان کرد: مردم عزیز یقین داشته باشند، که اگردستوری مبنی بر اجرای این هدف از سوی مقامات ابلاغ شود، در اولین فرصت وحرکت با همشهریان بزرگوار از طریق تریبون و رسانه درمیان می گذارم.

وی افزود: استاندار محترم یزد همگام با ما پیگیراستقرار "فرمانداری ویژه" در شهرستان طبس بوده اند، اما بدلیل عدم وجود بعضی از شاخص ها بی نتیجه مانده بود که بعد از تغییر در شاخص ها، مجددأ با "آقای مهندس فلاح زاده" مکاتبه شد و بالاخره بعد از طی مراحل کارشناسی به وزارت کشور و هیأت دولت ارجاع گردید و اینک انشالله با مساعدت استاندار محترم در شرف تصویب نهایی است و بزودی منتظر خبرهای خوش هستیم.

نماینده عالی دولت در طبس؛ با مقایسه پیشرفتهای این شهرستان در گذشته و دولت اصلاحات و دولت اصولگرای فعلی گفت: طبس امروز حتی در حد تصور هم با طبس دولت گذشته قابل مقایسه نیست و رشد فزاینده و جهشی داشته است.

بهزادی تأکید کرد: طبس جزیی از پیکره استان یزد است و مردم توقع دارند که استانداربزرگوار و مسئولان عزیز استان با درایت همیشگی مانع از جولان دادن عده ای قلیل و فرصت طلب که دائم دنبال آشوب وشایعه پردازی هستند، شده و دست مارا برای ارتقاء و آبادانی شهرستان بفشارند.

وی یادآورشد: با گذشت حدود پنج ماه از دوران مدیریت من، بیش از 32 سفر به یزد داشته ام که همواره برای آبادانی منطقه و پیشرفت شهرستان بوده و به جرأت می توانم به ارتباط نزدیک و همدلی مدیران طبس و استان اذعان نمایم.

عزیز بهزادی خاطرنشان ساخت: از آنجا که در سالهای 1363 و 1364 فرماندار طبس بوده ام و اینک بعد از 26 سال دوباره در سنگر فرمانداری قرار گرفته ام؛ این شهرستان را به جهت سیستم اجتماعی و فرهنگی و مردمی به خوبی می شناسم و طبس آن سالها را با "طبس 1390" حتی برای فرض هم قابل مقایسه نمی دانم و این شهر را از دیدگاه مردمی، همراه و همگام با امام و انقلاب و رهبری می دانم و به خدمت برای این مردم افتخار می کنم.