زمان : 04 Khordad 1390 - 22:55
شناسه : 34225
بازدید : 3771
مسئولان نبايد «جهاد اقتصادي» را به حاشيه بكشانند مسئولان نبايد «جهاد اقتصادي» را به حاشيه بكشانند

مسئولان نبايد «جهاد اقتصادي» را به حاشيه بكشانند


خبرگزاري فارس: محمدرضا تابش اظهار داشت: مسئولان بايد در مسائل كلي نظام، همراه و هم‌جهت با آنچه كه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، حركت كنند تا مسئله بسيار مهمي همچون جهاد اقتصادي به حاشيه رانده نشود.


محمدرضا تابش نماينده مردم اردكان و رئيس فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اشاره به حواشي پيش آمده در كشور و انحراف توجه مسئولان از اجراي جهاد اقتصادي، گفت: اينكه برخي حواشي حركت مسئولان را از تحقق جهاد در حوزه اقتصاد منحرف كرده است را بايد از خود آن دسته از مسئولاني كه حركت اصلي را منبعث از رهنمود‌هاي رهبر انقلاب نمي‌دانند يا در هر صورت با فعل و انفعالاتي باعث شدند كه اين موضوع مهم به حاشيه برود بايد سؤال كرد.


وي افزود: ما حداقل در حوزه و استان خود بر اين باور بوديم و سعي كرديم كه با پيگيري مطالبات و خواسته‌هاي مردم، اجراي پروژه‌ها و رفع تنگناها و همچنين ايجاد واحدهاي توليدي و اشتغال‌زا حركت در مسير جهاد اقتصادي را انسجام دهيم.


رئيس فراكسيون اقليت مجلس تصريح كرد: در همين راستا، اخيراً پروژه‌هايي به بهره‌برداري رسيد كه در آينده هم افتتاح پروژه‌ها ادامه خواهد داشت؛ البته در هر صورت انسان‌ها تفكرات سياسي دارند و كسي نمي‌تواند بگويد كه تفكر سياسي ندارد ولي بايد در جايگاه خود، از فكر و تفكر سياسي استفاده شود.


تابش ادامه داد: مسئولان بايد در مسائل كلي نظام، همراه و هم‌جهت با آنچه كه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، حركت كنند تا مسئله بسيار مهمي همچون جهاد اقتصادي به حاشيه رانده نشود.


وي خاطرنشان كرد: البته نمي‌توان گفت كه هدف برخي امنحرف كردن حركت كشور از مسير جهاد اقتصادي است اما برخي دوستان ناآگاه مي‌توانند در اظهار نظرات، بيان خواسته‌ها و رفع اشكالات به نحوي عمل كنند كه موضوع اصلي به حاشيه رانده نشود.


نماينده مردم اردكان در مجلس تأكيد كرد: شايد منحرف كردن توجه مسئولان از حركت در مسير جهاد اقتصادي ناشي از ناآگاهي برخي افراد باشد و بايد به اين مسئله توجه داشت.


تابش در پايان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مكرراً توصيه فرمودند كه مسائل بايد اهم و مهم شوند تا اختلافات به جامعه كشيده نشود لذا مسئولاني كه اينگونه عمل نكنند، ناخودآگاه در مسير به حاشيه راندن شعار اصلي سال عمل كرده است.