زمان : 04 Khordad 1390 - 18:12
شناسه : 34216
بازدید : 2374
تجلیل از برگزیدگان قرآنی در کانون آیت الله حائری میبد تجلیل از برگزیدگان قرآنی در کانون آیت الله حائری میبد
همزمان با ميلاد كوثر،

تجلیل از برگزیدگان قرآنی در کانون آیت الله حائری میبد


یزدفردا "همزمان با ميلاد كوثر از مربيان و حافظان قرآن و برگزيدگان و فعالان طرح مطالعاتي شهيد مطهري در کانون فرهنگی هنری آیت الله حائری میبد تجلیل شد.


در اين مراسم برنامه هايي نظیر اجراي سرود و نمايش، مولودي خواني و مدح حضرت زهرا (س)، برگزاري مسابقه و پخش كليپ هايي به مناسبت فتح خرمشهر و ميلاد حضرت زهرا (س) اجرا شد.


تقدير و اهدای يادبود به بيش از 60 نفر از مربيان و خادمان قرآن شهرستان میبد، تقدير و اعطای گواهي به 15 نفر از قرآن آموزان حافظ 5 جزء اول قرآن و اعطای جوايز به 30 نفر از برگزيدگان و نفرات برتر مسابقه مطالعاتي كتاب جاذبه و دافعه امام علي (ع) از جمله برنامه های این مراسم بود.


همچنین در این مراسم از مربيان طرح تربيت مربي آثار شهيد مطهري و 50 نفر از برگزيدگان دوره های تجوید تجلیل و به انن گواهی نامه اعطا شد.


در پايان اين مراسم نيز از افراد با نام هاي زهرا و فاطمه قرعه كشي و به پنج نفر از آنها هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.


گفتنی است، این مراسم به مناسبت ميلاد با سعادت دخت نبي اكرم حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظورتجليل از مقام مربيان و حافظان قرآن و نيز تقدير از برگزيدگان و فعالان طرح مطالعاتي شهيد مطهري با همكاري موسسه قرآن و عترت حمزه علي و موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه و مركز مطالعاتي –پژوهشي شهيد مطهري شهرستان ميبد در کانون فرهنگی آیت الله حائری میبد برگزار شد.