زمان : 03 Khordad 1390 - 18:47
شناسه : 34175
بازدید : 2537
به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، برگزار شد؛  مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي استان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، برگزار شد؛ مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي استان

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، برگزار شد؛

مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي استان

به مناسبت  سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهرسر افراز و قهرمان، صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار ، جمعی از خانوادهای شهدا و ایثار گران و  فرماندهان نظامی و انتظامی در محل تیپ 18 الغدیر یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا فلاح زاده" طی سخنانی، ضمن  تبریک سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) و فرزند برومند ایشان؛ حضرت امام خمینی(ره)، سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

استاندار یزد با اشاره به بخشهایی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)، بر ضرورت مطالعه و پیروی از سیره آن حضرت تاکید کرد.

وی گفت: اگر دفاع از ولایت را دنبال میکنیم و اگر به دنبال اجرای کامل عفاف و حجاب در جامعه هستیم، بایستی به زندگی معصومین و به ویژه حضرت زهرا(س) نظر داشته باشیم.

فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود، توکل به خدا ، فرماندهی ملکوتی و حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) ، روحیه جهادی و شهادت طلبانه مردان الهی و.... را از جمله عواملی برشمرد که در پیروزی رزمندگان اسلام تاثیر مستقیم و فزاینده ای داشته است.

استاندار یزد با اشاره به قدرت طرح ریزی فرماندهان سپاه اسلام، اهمیت عملیات بیت المقدس از لحاظ عملیات اطلاعاتی ، تاکتیکهای نظامی و...  را یادآور شد.

وی همچنین بر ضرورت انتقال واقعیتهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در سخنانی تقارن سوم خرداد با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

سردار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی"  از دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی طلائی در تاریخ  ایران اسلامی یاد کرد  و سوم خرداد را نقطه عطف این دوران طلائی دانست.

 در ابتدای این مراسم مسئولان استان با حضور در مقابل یادمان شهدا، به مقام والای شهیدان ادای احترام کرده و  سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

اجرای نمایش پرواز با پاراگلایدر نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.