زمان : 03 Khordad 1390 - 14:45
شناسه : 34163
بازدید : 2252
فرماندارشهرستان تفت به مناسبت سالروز ميلاد حضرت فاطمه (س): حضرت زهرا(س)، عصاره خلقت و بطن عالم هستي فرماندارشهرستان تفت به مناسبت سالروز ميلاد حضرت فاطمه (س): حضرت زهرا(س)، عصاره خلقت و بطن عالم هستي

فرماندارشهرستان تفت به مناسبت سالروز ميلاد حضرت فاطمه (س):

حضرت زهرا(س)، عصاره خلقت و بطن عالم هستي


تفت" یزدفردا:فرماندارشهرستان تفت به مناسبت فرارسيدن سالروز ميلاد حضرت فاطمه (س) گفت:عصاره خلقت و بطن عالم هستي وجود مقدس حضرت زهرا(س) است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرذستان تفت ، "سيداحمد عبودتيان ضمن تبريك ميلاد اسوه زنان عالم حضرت زهرا(س) و فرزند ايشان امام خميني(ره) گفت:خداوند همه عالم را به بهانه وجود حضرت رسول(ص) ،ايشان را به بهانه وجود حضرت علي(س) و آن بزرگوار را به بهانه وجود حضرت زهرا(س) آفريد و اين نشان دهنده اين است كه عصاره و چكيده خلقت و بطن عالم هستي وجود مقدس حضرت زهرا(س)است وتمام فيض ها از ناحيه وجود اين بزرگوار سرچشمه مي گيرد.
وي افزود: وقتي چنين اسوه اي براي خانمهاي ما وجود دارد ناسپاسي است كه بدنبال مدلهاي ديگر برويم و خانمها و دختران ما اگر فقط به اين نكته توجه كنند و بدانند كه روانيست به جز به افق فاطمي نگاه ديگري داشته باشند همه مشكلات جامعه زنان در عالم حل مي شود چرا كه در نگاه فاطمي تربيت،اخلاق،پوشش ،زيبايي،حضور در صحنه و فعاليت اجتماعي و خصوصي ،فرزندداري،همسر داري است. وي با بيان اينكه خانمهاي ما چه افتخاري بالاتر از اين مي توانند داشته باشند كه عصاره وجود هستي يك زن است گفت:جاي اين دارد كه هم آقايان و خانمها نگاهشان به مقوله زن و زنانگي عوض كنند اين نگاهي كه الآن در جامعه ما متاسفانه مستتر است. به گفته وي اگر اين نگاه عوض شود هم جامعه و هم خانمها ديگر مشكلي نخواهند داشت. عبودتيان افزود:روي سخنم با ساير اعضاي جامعه اين است كه اگر ما نگاه سياستگذاري داريم و مي خواهيم نگاه جامعه و نقش آفريني آن را عوض كنيم بايد آن نگاه را نسبت به زن داشته باشيم چون نيمي از جامعه را زن تشكيل مي دهد و تربيت كننده نيمي ديگر نيز مي باشد . وي با اشاره به اينكه ما مي توانيم بيشترين بهره وري را در سرمايه گذاري در بخش زنان داشته باشيم گفت:الآن متاسفانه بالاترين فقري كه ما در اين زمينه داريم عدم شناخت است يعني خود زنان هم حتي جايگاه خود را نمي شناسند چون اسوه شان را نمي شناسند.