زمان : 01 Khordad 1390 - 22:10
شناسه : 34125
بازدید : 2356
سیدجلال یحیی‌زاده فیروز آباد: دولت بسترهای لازم را برای گسترش صنعت نساجی ایجاد نمی‌کند سیدجلال یحیی‌زاده فیروز آباد: دولت بسترهای لازم را برای گسترش صنعت نساجی ایجاد نمی‌کند

سیدجلال یحیی‌زاده فیروز آباد:

دولت بسترهای لازم را برای گسترش صنعت نساجی ایجاد نمی‌کند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: به واحدهای نساجی کشور اعتبارها و تسهیلات کافی تعلق نمی‌گیرد و دولت بسترهای لازم را برای صنعت نساجی آماده نمی‌کند.


سید جلال یحیی زاده فیروزآباد در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، افزود: می‌توانیم با ایجاد تسهیلات لازم واعتبارات کافی بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی را برطرف کنیم.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این صنعت که به طور چشمگیر بر شاخه بافندگی استوار است، می‌تواند در امر اشتغال‌زایی برای جوانان بسیارکارآمد باشد، این در حالی است که زیلوبافی یکی از صنایع مشهور حوزه انتخابیه بنده است.


وی ادمه داد: متأسفانه تعامل میان بانک‌ها و واحدهای نساجی کاهش یافته است، و این کاهش تعامل بانک‌ها و واحدهای نساجی به این علت است که واحدهای نساجی اقساط وام‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، و بانک‌ها به علت عدم پرداخت قسط‌‌ها در زمان مقرر واحدهای نساجی را جریمه کرده‌اند.


یحیی‌زاده فیروزآباد افزود: صنعت نساجی با وجود این که صنعت بسیار خوبی است، اما متأسفانه حمایت‌های لازم و کافی از این صنعت صورت نمی‌گیرد.


به گفته این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با حمایت‌های همه جانبه دولت از اتخاذ برنامه‌ریزی کارآمد و مؤثر گرفته تا بخشودگی جرایم دیر کرد بانک‌ها، می‌تواند صنعت نساجی را در کشور رونق دهد.