زمان : 01 Khordad 1390 - 17:36
شناسه : 34093
بازدید : 5739
وزیر مسکن و شهر سازی به استان یزد سفر کرد وزیر مسکن و شهر سازی به استان یزد سفر کرد

وزیر مسکن و شهر سازی به استان یزد سفر کرد


یزدفردا "وزیر مسکن و شهر سازی و سرپرست وزارت راه و ترابری با سفر به استان یزد از تعدادی از پروژه های این دو وزارتخانه بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "علی نیکزاد" در جریان این سفر، مسکن مهر شهید رجائی ، مسکن روستائی مزویر آباد مهریز و مسکن مهر شهرستان یزد را مورد بازدید خود قرار داد.


در حوزه کاری وزارت راه و ترابری ؛ آزاد راه یزد –بافق، پروژه بهسازی محور یزد- خاتم، قطعه ای از پروژه راه آهن یزد- اقلید و محور یزد-تفت- ابرکوه و سورمق مورد بازدید این مقام مسئول قرار گرفت.


نیکزاد طی سخنانی روند پیشرفت مسکن مهر در استان یزد را خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد؛ جشن خانه دار شدن هموطنان یزدی ،زودتر از موعد مقرر برگزار شود.


وی گفت: 35 هزار واحد مسکونی در استان یزد در قالب 23 هزار واحد شهری و 12 هزار واحد روستائی در دست احداث است و الحمد لله با پیگیریهای استاندار یزد، کارها خوب پیش می رود.


وزیر مسکن و شهرسازی خاطرنشان ساخت: من یقین دارم که در پایان سال 90 مسئولان استان می توانند بگویند هر جوانی که ازدواج می کند میتواند یک مسکن داشته باشد.


نیکزاد ابراز امیدواری کرد ؛عرضه و تقاضا در مسکن استان یزد تا پایان سال 90 به هم نزدیک شود.


سرپرست وزارت راه و ترابری ، همچنین از بهره برداری از 63 کیلومتر از آزاد راه یزد- بافق تا دهه فجر امسال خبر داد.


وی سهم استان یزد در راه های شریانی و مهم کشور را بالا دانست و گفت: این مسأله ایجاب می کند تا توجه ویژه ای به استان یزد شود.


نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، اظهار داشت: سوم خرداد برای ما سند عزت و افتخار است.


این مقام مسئول افزود: منحنی جنگ، پس از فتح خرمشهر که فتح الفتوح ایران بود، به نفع کشور ما شکل گرفت .


وی یادآور شد: اقتدار جموری اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش شبانه روزی دولتمردان است.


استاندار یزد نیز طی سخنانی بر ضرورت تسریع در اجرای برنامه های مرتبط با احیا بافتهای فرسوده تاکید کرد.


" محمد رضا فلاح زاده" بااشاره به سفرهای متعدد وزیر مسکن و شهرسازی، تلاشهای بی وقفه علی نیکزاد را ستود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار سفر وزیر به طور ویژه به شهرستان طبس و همچنین سفر دیگری به شهرستان خاتم برای بازدید از پروژه های راه این شهرستان شد.


استاندار یزد، با تبریک سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.


براساس این گزارش در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان، وضعیت اجرای مصوبات سفر پیشین وزیر مسکن و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.