زمان : 01 Khordad 1390 - 00:39
شناسه : 34077
بازدید : 3313
اجرای طرح کرسی های نظریه پردازی در يزد اجرای طرح کرسی های نظریه پردازی در يزد
اجرای طرح کرسی های نظریه پردازی در يزد

مجری طرح کرسی های نظریه پردازی در يزد گفت: این طرح توسط کانون امام سجاد (ع) و تحت نظر کانون مساجد استان در موضوعات متعدد خانوادگی و ... برگزار شد.

محبوبه صفاریان گفت: کانون امام سجاد (ع) كه تحت نظر کانون مساجد استان می باشد، اقدام به برگزاری طرحی تحت عنوان کرسی های نظریه پردازی در قالب 12 جلسه برای بانوان نموده است.

وی افزود: موضوعات این جلسات شامل زن و خانواده، زن و آخر الزمان، عفاف و حجاب، زن و جامعه و اخلاق جنسي بوده که با حضور کارشناسان حوزه علمیه خواهران یزد و زیر نظر کانون مساجد استان برگزار شد.

وی برگزاری این طرح را با هدف کاهش آمار طلاق در استان، استحکام بنیان خانواده و سازگاری هرچه بیشتر زن و مرد عنوان کرد و افزود: از آنجايي كه در حال حاضر 50 درصد از آمارهای طلاق مربوط به مسائل اخلاق جنسی است، باید جلساتی مبنی بر کاهش این عوامل خطرزا در بنیان خانواده طرح ریزی و اجرا گردد.

صفاريان خاطرنشان كرد: هزینه این جلسات را نیز کانون مساجد استان تقبل کرده است و در نظر داریم در تاریخ پنج خردادماه اختتامیه این طرح را برگزار كرده و به تمامی بانوانی که به طور مرتب در جلسات حضور داشته اند و یا در امتحان نهایی نفر اول باشند جوایزی اهدا گردد.

وی گفت: در این جلسات پس از سخنرانی با حضور کاشناسان مرتبط، پرسش و پاسخ حضار و بحث و گفتگو با شرکت کنندگان انجام می شود.

صفاریان در خصوص ادامه يافتن این طرح گفت: اگر از تهران دستورالعمل جدیدی ابلاغ شود، آمادگی اجرای آن نیز وجود دارد همانگونه که تاکنون سفارشات به اجرا رسیده است چرا که بانوان استان تاکنون استقبال خوبی از این طرح داشتند.

وی افزود: تعداد بانوان شرکت کننده در این طرح در شهر یزد 112 نفر بودند که به فراخور محل اقامت سرویس نیز برای تسریع در رفت و برگشت آنان فراهم شده بود.