زمان : 01 Khordad 1390 - 00:33
شناسه : 34076
بازدید : 1046
استمداد مردم طبس از مجمع نمایندگان محترم استان و استاندار محترم استان استمداد مردم طبس از مجمع نمایندگان محترم استان و استاندار محترم استان
استمداد مردم طبس از مجمع نمایندگان محترم استان و استاندار محترم استان

جدایش طبس از یزد خواست مردم طبس نیست

نامه سرگشاده عده کثیری از مردم طبس به رئیس جمهور عزیز

محضر محترم رئیس جمهور عزیز جناب آقای دکتر احمدی نژاد

سلام علیکم

طبس شهری که هست را حتما می شناسید، شهری که تا کنون در طول تاریخ مورد ظلم و ستم قرار گرفته از ستم حاکمان قبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته تا بلاهای طبیعی و قهر طبیعت.

حتما شنیده اید که در ازمنه مختلف این ملت مظلوم به دلایل متعددی قتل عام شدند. مردمی خدا جو و خدا پرست که از آغازین سالهای ورود اسلام به کشور ولایتمداری علی (ع) را پذیرفتند. مردمی که در طول سالیان سال به خاطر عملکرد خداپسندانه اشان شهرت دارالعباده را برای طبس به ارمغان آوردند. لکن امروز به دلایل کاملا واضح صدایشان به جایی نمی رسد. سالها قبل به خواست مردم طبس این خطه از ایران اسلامی به استان یزد ملحق شد ولی عده ای اندک که منافع صنفی و شخصی اشان به خطر افتاده است متاسفانه با بلندگوهایی که در اختیار داشتند و دارند و تریبونهای رسمی و قانونی که در اختیار دارند بدون توجه به این خواسته مردم آهنگ جدایی طبس از استان یزد را از سر گرفتند. هر زمانی که فردی خواست تا این موضوع را بطور رسمی پیگیری نماید از جانب همین افراد مورد رعب و وحشت و تهدید قرار گرفتند تا آنجا که صدای مردم را خفه کردند.

جناب آقای رئیس جمهور، اگر وجود طبس به عنوان حوزه انتخابیه غیر مستقل آرای کاندیداهای محترم مجلس را به مخاطره می اندازد مردم بی گناه چه تقصیری دارند که همانند گوشت قربانی باید هر روز از استانی جدا شوند و به استانی دیگر ملحق شوند.؟

هنوز چند سالی از جدایش طبس از استان خراسان نمی گذرد و طبس به یک آرامش مطلوبی رسیده است. مردم خودشان خواستند که به استان یزد ملحق شوند. بیش از نود درصد مردم طومار امضا نمودند. مسئولین وقت شهرستان که برخی از آنها هنوز هم در صدر پست های کلیدی شهر قرار دارند همین طومارها را امضا نمودند چه شده است که امروز به خاطر منافع صنفی اشان پا روی همه چیز می گذارند و به شیوه زشت سیاسی کاری منافع عمومی مردم را لگد مال می کنند.

فرزندان زیادی از ما در مراکز اموزشی یزد تحصیل می کنند. خانواده های زیادی به شهر یزد کوچ کردند. افراد زیادی در کارخانجات و مراکز مختلف یزد مشغول کار شده اند . چرا هیچ کدام از اینها را در نظر نمی گیرند. چرا صرف اینکه میخواهند احتمال انتخاب در انتخابات را بالا ببرند دست به اعمالی می زنند که خواست مردم نیست. به خدا تاریخ آنها را نخواهد بخشید. چرا مسئولین کشور بدون توجه به خواست مردم پشت درهای بسته باید برای مردم تصمیم می گیرند؟

جناب آقای رئیس جمهور از شخص جنابعالی عاجزانه استمداد می طلبیم واقعا نگذارید در دوران ریاست جمهوری شما این اتفاق بیفتد و شما خود را در این گناه بزرگ وارد نکنید.

آقای رئیس جمهور بخدا مردم را تهدید نموده اندو کسی اجازه اعتراض را ندارد. شما به دادمان برسید . چرا در زمان شما؟ شما که مدافع حقوق مظلومان هستید.

چرا کورکورانه خواسته مردم را دفن می کنند. آقای رئیس جمهور نه تنها زندگان بلکه از دست رفتگان ما که برای ابد در زیر خروارها خاک در زلزله برای ابد آرمیدند مسببین این خیانت بزرگ را نخواهند بخشید. از شما فقط استمداد می طلبیم نیم نگاهی به چشمان در انتظار مردم رنج کشیده داشته باشید.

جمع کثیری از مردم مظلوم طبس

رونوشت مجمع نمایندگان محترم استان یزد برایاستحضارو عنایت و توجه به خواست مردم

استاندار محترم استان یزد برای استحضار و عنایت و توجه به خواست مردم