زمان : 31 Ordibehesht 1390 - 10:14
شناسه : 34046
بازدید : 2075
پيام دبير جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان تفت براي اعتلاي جايگاه روابط عمومي پيام دبير جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان تفت براي اعتلاي جايگاه روابط عمومي

پيام دبير جشنواره براي اعتلاي جايگاه روابط عمومي


یزدفردا "علي احمديان:جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان تفت به عنوان نقطه عطفي در تاريخ روابط عمومي اين شهرستان با هدف ايجاد يك موج با محوريت روابط عمومي فرمانداري و با همكاري مسئولان و رابطان روابط عمومي ادارات،نهادها ، مراكز آموزش عالي و بانك ها برای نخستين بار در سال 1387 برگزار گرديد. شروع حركتي سخت كه از آن به عنوان حركت جهادي در حوزه روابط عمومي اين شهرستان بايد تعبير كنيم؛ حركتي براي اعتلاي نام روابط عمومي نه تنها در شهرستان تفت، بلكه در سطح استان يزد و كشور . اين نگاه و مسير دشوار، كار ما را بسيار سخت كرده بود و سايه اين سختي ها در طول برگزاري جشنواره هاي بعدی نيز با ما همراه بود.


اما پس از برگزاري دومين جشنواره در ارديبهشت ماه 1388همچنان مصمم هستيم كه بايد اين راه را ادامه دهيم. اكنون،دوستان و همراهان زيادي را از جمله شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان داريم كه ما را در اين حركت ياري مي كنند. خدا را شكر با حمايت هاي بيدريغ و شايسته فرماندار فرهنگ دوست و محترم شهرستان كه هميشه و همه جا مشوق و مايه دلگرمي روابط عمومي ها بودند و حمايت هاي شايسته مشاور محترم استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري در حال حاضر هدف هاي ما روشن تر و دقيق تر شده است و الحمدالله امروز با كسب تجربه برگزاري دو جشنواره قبلي و حمايت هاي اين عزيزان مي رود تا برگ ديگري از تاريخ روابط عمومي در اين شهرستان ورق بخورد.


خوشبختانه بسياري از كساني كه با ما در اين حركت سهيم شده اند، همچنان پا به پاي ما، در ادامه اين راه مصمم هستند. در برنامه هاي طراحي شده براي سومين جشنواره ضمن رايزني هاي زيادي با صاحب نظران اين حوزه از همه تجربيات سال هاي گذشته و تجربه همه كساني كه همراه ما بوده اند استفاده كرده ايم و از سويي ديگر تلاش كرده ايم كه با توجه به نيازهاي جديد حوزه روابط عمومي برنامه هاي اين جشنواره را هر چه كاريردي تر و به صورت عملي ارايه دهيم تا شركت كنندگان در كنفرانس بتوانند با ره توشه اي قابل استفاده و كاربردي در آن شركت كنند. در همين راستا از چهره برگزيده روابط عمومي ايران استاد كاظم متولي دعوت نموديم تا در اين جشنواره در خدمتشان باشيم و از بيانات ارزنده شان استفاده كنيم.


پس از برگزاري دو جشنواره روابط عمومي، فضاي برگزاري جشنواره ، نسبت به دوره هاي گذشته گسترش بيشتري پيدا كرده است و به دنبال آن هستيم كه امكان حضور تعداد بيشتري از علاقه مندان به روابط عمومي را در اين جشنواره فراهم آوريم كه در همين راستا با هماهنگي و همكاري دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان قرار شد تا مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان و علاقمندان به اين هنر ارزشمند و استادان محترم دانشگاه را دعوت نمائيم و به دنبال ارايه برنامه هايي هستيم تا طيف هاي مختلف شركت كننده در كنفرانس از جمله صاحبنظران، كارشناسان، مديران و مسئولان شركت كننده در آن بتوانند به خواسته هاي خود دست يابند.


ما امروز با جمع بندي و تحليل آنچه در طي مدت زمان برگزاري اين دو جشنواره اتفاق افتاده است، تلاش مي كنيم اين راه را با گام هايي اميدوارتر و اهداف روشن تر ادامه دهيم. اميدواريم همراهان دو جشنواره قبلي و علاقمنداني كه در جشنواره سوم به ما خواهند پيوست، از نتايج اين حركت رو به رشد حداكثر بهره را ببرند و همه با هم بتوانيم در اين سال كه از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است،سال جهاد روابط عمومي ها در مسير اعتلاي روابط عمومي در عرصه هاي بهتر و والاتري گام برداريم. انشاءاله


علي احمديان


دبير جشنواره و مشاور فرماندار