زمان : 30 Ordibehesht 1390 - 01:01
شناسه : 34022
بازدید : 2483
گردهمايي مسئولين روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد گردهمايي مسئولين روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد

گردهمايي مسئولين روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد


یزدفردا ":به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي، مسئولين روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد گرد هم آمدند.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي فرمانداري بهاباد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي، گردهمايي مسئولين روابط عمومي ادارات و نهادهاي شهرستان بهاباد در محل فرمانداري و با حضور معاون فرماندار برگزار شد.


معاون فرماندار بهاباد ضمن تبريك روز ارتباطات و روابط عمومي و تقدير از زحمات تلاشگران عرصه اطلاع رساني اظهار داشت: در عصر حاضر، اگرچه نگوييم ارتباطات اولين عنصر و اساسي ترين اصل مورد نياز بشر است، اما به جرات مي توان گفت يكي از بنيادي ترين دانش ها و مهمترين عوامل پيشرفت انسان امروزي و شالوده و اساس ديگر علوم است.


"عباس كاظميان" همچنین بر پویایی و تحرک در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت : مهمترین عنصر موفقیت یک روابط عمومی پویایی و ارائه طرح و خلاقیت در راستای نمایان ساختن اداره آن است.


وي افزود: روابط عمومي ها بايد ارتباط مردم با دستگاه و دستگاه با مردم را برقرار سازند و جلب اعتماد و ارتباط عميق با لايه هاي اجتماعي از وظايف مهم روابط عمومي هاست.


كاظميان خاطر نشان كرد: روابط عمومي بايد بر محور تفكر مداري، مشاركت مداري و اطلاع مداري باشد تا بتواند در راستاي كمك به اثربخشي سازمان موثر باشد و با نوانديشي و نوگرايي، ابتكار و خلاقيت مستمر عجين شود و خود را با تحولات و پاسخگويي مرتب به افكار عمومي منطبق و هماهنگ سازد.


معاون فرماندار جايگاه روابط عمومي را مهم و حساس عنوان كرد و گفت: جایگاه روابط عمومی ها با توجه به نقش تاثیرگذار آنها به خوبی تبیین نشده و این امر نیازمند بازنگری است. روابط عمومی ها چشمان بینای سازمان ها هستند که در مهندسی اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی دارند و مي توانند به عنوان مشاور عالي، مدير دستگاه را در انجام بهتر وظايفش ياري دهند.


در ابتداي اين گردهمايي مشاور فرماندار و رئيس روابط عمومي فرمانداري ضمن خير مقدم به مدعوين، نقش افكار عمومي را به عنوان يك اصل در مناسبات عمومي دانست و تصريح كرد: از وظايف روابط عمومي است كه افكار عمومي را به سمت صحيح سوق داده و در اين راه از بهترين وسايل و بهترين منابع بهره كافي را ببرد.


"حسين زينلي" افزود: روابط عمومي مي تواند بسيار تأثيرگذار بوده و معرفي كننده دستگاه به خارج از مجموعه باشد ولي متأسفانه هنوز جايگاه اصلي خود را نيافته است و به فرموده مقام معظم رهبري: جاي خالي روابط عمومي بايد روشن شود.


وي با بيان سخن گهربار مقام معظم رهبري كه فرمودند: روابط عمومي از همه اندام حكايت مي كند، خاطرنشان كرد: از اين تعريفي كه مقام معظم رهبري دارند مشخص مي شود كه روابط عمومي بايد يك جنبه اشراف داشته باشد و بتواند مسئول مربوطه را نيز نسبت به همه مسائل و نسبت به وضعيت خود مطلع سازد.


مشاور جوان فرماندار ادامه داد: روابط عمومي ها در ايجاد اعتماد، طراحي براي مشاركت مردم و طراحي ساز و كارهاي نظارتي مردم نقش اساسي دارند.

در پايان مراسم از مسئولين روابط عمومي ادارات آموزش و پرورش، راه و ترابري و كميته امداد امام خميني(ره) بهاباد به عنوان روابط عمومي هاي برتر در سال 89 تقدير شد.