زمان : 30 Ordibehesht 1390 - 00:41
شناسه : 34019
بازدید : 3110
درخشش استان یزد در اولین جشنواره ملی فاوا؛ یزد، رتبه اول دولت الکترونیک را در اولین جشنواره ملی فاوا از آن خود کرد(3 نظر) درخشش استان یزد در اولین جشنواره ملی فاوا؛ یزد، رتبه اول دولت الکترونیک را در اولین جشنواره ملی فاوا از آن خود کرد(3 نظر)

درخشش استان یزد در اولین جشنواره ملی فاوا؛

یزد، رتبه اول دولت الکترونیک را در اولین جشنواره ملی فاوا از آن خود کرد


یزدفردا "استان یزد ، رتبه اول کارگروه دولت الکترونیک را در اولین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن خود کرد.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، صبح روز گذشته همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، نخستین جشنواره ملی فاوا با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برگزار و طی آن از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.


براساس این گزارش در کارگروه دولت الکترونیکی با محور ارائه خدمات تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی مورد تقدیر قرار گرفت و در همین کارگروه در محور ارائه خدمات دولت الکترونیکی به ترتیب استانهای یزد و اصفهان مقام اول و دوم را کسب کرده و استان خراسان رضوی و کرمان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.


براساس این گزارش دفاتر روستایی تقدیر شده در محور حساب های افتتاح شده عبارتند از : روستای ناغال سفلی از لردگان چهارمحال بختیاری، روستای شول آباد الیگودرز از لرستان و روستای شحنه از شهرستان یزد .


این گزارش همچنین می افزاید: در ارائه خدمات پستی اداره کل پست استان یزد رتبه سوم کشوری را از آن خود ساخت.


در این مراسم که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد حضور داشت، لوح سپاس این جشنواره به "عباسعلی رضائی" اعطا شد.