زمان : 23 Aban 1385 - 06:19
شناسه : 3397
بازدید : 745
كارگر : قطعا هدف ما حضور جدي در انتخابات است به شرط آن امكان حضور افراد با سلايق و احزاب گوناگون در انتخابات فراهم باشد كارگر : قطعا هدف ما حضور جدي در انتخابات است به شرط آن امكان حضور افراد با سلايق و احزاب گوناگون در انتخابات فراهم باشد

 .

حميد رضا كارگردر گفتگو با ايسنا اظهار داشت: با توجه به اينكه ليست افراد تاييد شده توسط هيئت اجرايي هنوز به طور رسمي اعلام نشده، بر اساس شنيده‌ها رد صلاحيت‌ها كم، ولي اثر گذار و از چهره‌هاي كليدي، تاثيرگذار و داراي سوابق مديريتي بالا بوده است.

وي با بيان اينكه ما اين موضوع به طور جد پيگيري خواهيم كرد، گفت: در قبال اين مسئله، موضعي مناسب، دقيق و مشخصي را انتخاب خواهيم كرد.

كارگر ادامه داد: قطعا هدف ما حضور جدي در انتخابات است به شرط آن امكان حضور افراد با سلايق و احزاب گوناگون در انتخابات فراهم باشد.

وي با اظهار اميدواري از عملكرد و نتيجه‌ي نهايي توسط هيئت نظارت، گفت: جايگاه خاصي براي هيئت نظارت در اين دوره قائل هستيم و اميدواريم بر اساس صلاح مملكت، تصميمات مناسبي را اتخاذ نمايند.

كارگر گفت: ‌در نهايت مواضع خويش را بر اساس تصميمات نهايي از هيئت نظارت كه به طور رسمي اعلام خواهد شد، تعيين خواهيم كرد.

رييس شوراي مركزي حزب اعتماد ملي يزد با تاكيد بر حضور قطعي در انتخابات گفت: در حال حاضر ‌سياست كلي بر مبناي ‌صبر و پيگيري خواهد بود

يزدفردا