زمان : 26 Ordibehesht 1390 - 22:33
شناسه : 33927
بازدید : 3599
برگزاری اولین همایش منطقه ای توسعه منابع آب در ابرکوه (1 نظر) برگزاری اولین همایش منطقه ای توسعه منابع آب در ابرکوه (1 نظر)

برگزاری اولین همایش منطقه ای توسعه منابع آب در ابرکوه


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:اولین همایش منطقه ای توسعه منابع آب، به همت دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه برگزار می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این مطلب اظهار داشت:با توجه به اهمیت مسئله آب در استان یزد، برگزاری این همایش در دستور کار قرار گرفت.


دکتر عباس علوی راد افزود: با اعلام فراخوان این همایش ، استقبال بسیار خوبی را از سوی محققین کشور شاهد بوده ایم.


وی استقبال بسیار خوب از این همایش با وصول 250 مقاله از سراسر کشور را، نشاندهنده اهمیت موضوع این همایش، جهت پژوهشگران دانست.


به گفته علوی راد، از این تعداد مقاله، 50 عنوان مقاله که عمدتأ از دانشگاه های معتبر دولتی است، در روز همایش ارائه خواهد شد.


وی از بخش های جانبی جالب در این همایش را، نمایشگاه آثار نقاشی دانش آموزان دبستانی ابرکوه، با عنوان مصرف بهینه آب ذکر نمود.


علوی راد خاطر نشان ساخت: دستاورد های این همایش، جهت بهره گیری در اختیار متولیان امر قرار خواهد گرفت.


علوی راد همچنین خاطر نشان ساخت که برگزاری این همایش مدیون همکاری بسیاری از واحدهای دانشگاهی و ادارات و سازمان هائی است که صمیمانه این واحد دانشگاهی را یاری داده اند .


اولین همایش منطقه ای توسعه آب، پنج شنبه 29 اردی بهشت در ابرکوه برگزار می شود.


شایان ذکر است که در اسفند ماه سال 1389 و برای نخستین بار در کشور همایشی با عنوان تجاری سازی پژوهش به همت این واحد دانشگاهی برگزار گردید که با استقبال روبرو شد.