زمان : 26 Ordibehesht 1390 - 19:48
شناسه : 33926
بازدید : 2485
پيام استاندار به مناسبت گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي(2 نظر) پيام استاندار به مناسبت گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي(2 نظر)

پيام استاندار به مناسبت گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي


استاندار يزد در پيامي روز روز ارتباطات و روابط عمومي را گرامي داشت.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است؛


روابط عمومي به عنوان نهادي كه در اطلاع رساني از خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي و فرهنگسازي در دستگاههاي اجرايي، نقشي موثر را بر عهده گرفته، مجموعه اي است که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مسئولان با كاركنان سازمان و مردم نيز اقدامات تاثيرگذاري را انجام دهد. بي جهت نيست كه رهبر معظم انقلاب اسلامي در بيانات حكيمانه خويش، مي فرمايند: "روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد."


با نگاهي گذرا به آموزه هاي اصيل اسلام ناب محمدي(ص) و سيره متعالي پيامبر مكرم اسلام(ص) و ائمه معصومين(ع) به روشني در مي يابيم كه مفاهيم و اصول روابط عمومي، مورد تاكيد و توجه فراوان بوده است. صداقت، امانتداری، راستگویی، شفافیت در بیان، مشورت در امور، افکارسنجی و نظرسنجی، ایجاد ارتباط با دیگران، نفوذ در افکار عمومی، متقاعدسازی و ... كه امروزه تحت عناويني همچون روابط عمومي نوين مورد توجه قرار گرفته، به وفور در زندگاني پربركت ائمه هدي(ع) مبرهن است.


امروزه تبليغات به عنوان يكي از كاركردهاي مهم هر روابط عمومي مدنظر قرار دارد كه اين عرصه خطير و اثرگذار مي تواند در دستيابي به اهداف كوتاه مدت و بلند مدت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... نقشي غير قابل انكار داشته باشد به نحوي كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در بيانات انديشمندانه خود سلاح تبليغات را از سلاح جنگ برنده تر ميدانستند كه اين مسئله به نوبه خود تاكيدي مجدد بر جايگاه رفيع و حائز اهميت روابط عمومي ها در سازمانهاست.


اينجانب ضمن گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت روزافزون همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه را در راستاي استراتژي بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منويات مقام رهبرمعظم انقلاب اسلامي(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت مي نمايم.