زمان : 26 Ordibehesht 1390 - 14:56
شناسه : 33910
بازدید : 5221
دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد یزد برنامه امتحانات نیمسال تابستان را تشریح کرد دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد یزد برنامه امتحانات نیمسال تابستان را تشریح کرد

دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد یزد برنامه امتحانات نیمسال تابستان را تشریح کرد


یزدفردا "محمد کاظم وکیل از دانشگاه آزاد؛ از سوی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه ازاد اسلامی یزد برنامه امتحانات نیمسال تابستان 90-89 دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سه نوبت اعلام شد.

دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : امتحانات ترم تابستان از تاریخ 29 مردادماه آغاز و نهایتاً پس از یک هفته در روز 5 شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

 

وی ادامه داد : در ترم تابستان امتحانات در سه مقطع زمانی صبح ساعت 8 الی 11، ظهر 11 الی 13 و عصر 14 الی 17 برنامه ریزی شده است که برنامه ریزی دقیقی به جهت ایجاد بهترین زمان به نسبت نوع امتحان انجام گرفته است.

 

معاون اموزشی دانشگاه ادامه داد : امتحاناتی مانند ریاضی و محاسبات، کامپیوتر و برنامه ریزی، فیزیک  که بیش از دو ساعت می باشد در نوبت صبح و امتحانات نوبت ظهر برای دروسی چون فارسی عمومی، زبان خارجه، فیزیک پایه؛ اخلاق اسلامی و ... برگزار می شود.

 نامبرده در پایان گفت : برای امتحانات نوبت عصر نیز دروسی چون تفسیر قرآن، تفسیر نهج البلاغه، تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی و تنظیم خانواده در نظر گرفته شده است.