زمان : 25 Ordibehesht 1390 - 23:39
شناسه : 33882
بازدید : 3103
برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق

بافق"علی حسن پور خبرنگاریزدفردا : "به منظور تجلیل از مدال آوران و مربیان ورزشی و تقویت روحیه نشاط و فعالیت دردانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی بافق جشنواره بزرگ ورزشی برگزار کرد.


در این جشنواره که با استقبال پرشور دانشجویان و در محل مجموعه ورزشی شهدای دانشجوی واحد بافق برگزار می شد، علاوه بر رئیس و معاونین و مسئولین دانشگاه، رئیس تربیت بدنی بافق و جمعی از مربیان و داوران ورزشی و خانواده ورزشکاران نیز حضور داشتند.

"علیرضا فرجامی" معاون دانشجویی واحد طی سخنانی به ارزش و جایگاه ورزش و سلامت در زندگی انسان و جوانان اشاره کرد و با برشمردن عناوین ورزشی کسب شده توسط دانشجویان واحد و امکانات فراهم آمده برای انجام فعالیت های ورزشی، همه ی دانشجویان را به حضور در میادین ورزشی فراخواند.


در ادامه گروه باستانی کاران شهر بافق به اجرای برنامه های زورخانه ای پرداخته و نوای دلنشین مرشد، فضای سالن را طراوات بخشید.


در ادامه گروه اسکیت کاران نونهال و گروه کاراته خواهران برای حاضران برنامه اجرا نمودند که با تشویق حضار روبرو شد.


گروه ووشو کاران شهر بافق نیز در این جشنواره به انجام حرکات نمایشی پرداختد.


در پایان این مراسم نیز با حضور مسئولان، از مربیان و داوران ورزشی و همچنین 15 نفر از دانشجویان مدال آور ورزشی دانشگاه که در مسابقات جودو، کاراته و شطرنج منطقه هفت در سال تحصیلی 90-89 مقام های اول تا سوم را بدست آورده بودند و همچنین قویترین مردان دانشگاه، با اهداء هدیه تقدیر و تشکر شد.