زمان : 25 Ordibehesht 1390 - 22:10
شناسه : 33874
بازدید : 3484
عابدی نماینده مردم شریف طبس : (الحاق طبس به خراسان جنوبی) گناه کبیره است عابدی نماینده مردم شریف طبس : (الحاق طبس به خراسان جنوبی) گناه کبیره است

عابدی نماینده مردم شریف طبس : اگر شما یک گله گوسفند داشته باشید، آنها را برای چریدن به خراسان جنوبی می برید؟؟؟

عابدی تاکید کرد: اخیرأ عده ای فرصت طلب و منافق در طبس شایعه کرده اند که دولت قصد انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی را دارد.

یزدفردا- "محمدکریم عابدی" نماینده مردم شریف طبس در مجلس شورای اسلامی، در جمع مدیران روابط عمومی ادارات و نهادها و خبرنگاران شهرستان طبس،در تهران ، با انتقاد شدید از حرکت های بعضی گروه ها در جهت بر هم زدن آرامش روانی مردم گفت: الحاق طبس به استان خراسان جنوبی خواست مردم این شهرستان نیست.

وی افزود: اخیرأ عده ای فرصت طلب و منافق در طبس شایعه کرده اند که دولت قصد انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی را دارد، به همین دلیل نزد معاون وزیر کشور رفتم و به از او پرسیدم: اگر شما یک گله گوسفند داشته باشید، آنها را برای چریدن به خراسان جنوبی می برید؟؟؟

محمدکریم عابدی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای مرتضوی در پاسخ به من سکوت کرد، اما من به او گفتم، این کار شما (الحاق طبس به خراسان جنوبی) گناه کبیره است، که معاون سیاسی وزارت کشور پاسخ داد، ما اینکار را انجام می دهیم گناهش از ما و ثوابش از شما...

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم رضایت مردم شهرستان طبس در الحاق به استان خراسان جنوبی یادآور شد: بنده تا بعنوان وکیل ملت در مجلس باشم اجازه نخواهم داد حقوق مردم ضایع گردد و توسط عده ای فریب خورده و منافق به بازی گرفته شود.

پایان این دیدار که در صحن حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با پرسش و پاسخ حاضرین و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی همراه بود.