زمان : 25 Ordibehesht 1390 - 20:34
شناسه : 33869
بازدید : 3135
مديركل آموزش و پرورش در جمع ائمه جماعات استان يزداز راه اندازی  اتاق هاي فكر در آموزش و پرورش  خبرداد مديركل آموزش و پرورش در جمع ائمه جماعات استان يزداز راه اندازی اتاق هاي فكر در آموزش و پرورش خبرداد

مديركل آموزش و پرورش در جمع ائمه جماعات استان يزداز راه اندازی  اتاق هاي فكر در آموزش و پرورش  خبرداد


  یزدفردا:مديركل آموزش و پرورش در نشست ائمه جماعات استان يزد كه با حضور حجت الاسلام و المسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد و ائمه جماعات شهرستان ها ومناطق استان يزد كه در زارچ برگزار شد از راه اندازي اتاق هاي فكر در آموزش و پرورش از نيمه تيرماه امسال خبر داد.

محمدكاظم رحيمي نژاد آموزش و پرورش را از دستگاه هاي نيازمند به فكر، طرح و ايده هاي نخبگان جامعه دانست و اظهار اميدواري كرد ائمه جمعه در ارائه و اجراي طرح هاي تربيتي و پرورشي آموزش و پرورش استان را ياري كنند.

وي پيشتازي آموزش و پرورش و سرآمدي در شاخص هاي مختلف آموزشي و پرورشي را وابسته به ويژگي هاي مردم استان يزد، پيگيري هاي خانواده ها، دين باوري و پاي بندي به اعتقادات و تلاش معلميني دانست كه برخواسته از همين مردمند.

رحيمي نژاد بر بازنگري، ارزيابي و ارزشيابي مستمر از مسائل آموزشي و تربيتي تاكيد كرد و برخي از شاخص هاي آموزش و پرورش استان را برشمرد.

مديركل آموزش و پرورش در ادامه گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي پرورشي اين اداره كل و وضعيت مدارس صدرا و معارف اسلامي در استان را ارائه كرد و گفت هم اكنون 17 مدرسه معارف در سطح استان داير است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان يزد در اين نشست مديركل آموزش و پرورش به شوراي ائمه جمعه در مورد مسائل مختلف آموزشي و پرورشي استان پاسخ گفت .

مشكلات مدارس صدرا، اختصاص نيروهاي متخصص به فعاليت هاي پرورشي ،ضرورت توجه بيشتر به علوم انساني ، فراهم آوردن زمينه حضور فرهنگيان و دانش آموزان در برنامه ها و مراسم مذهبي، تامين اعتبار مدارس قرآني ، بهره مندي از روحانيون براي تدريس برخي از دروس تخصصي مدارس از جمله مسائلي بود كه توسط ائمه جمعه در اين نشست مطرح شد.