زمان : 25 Ordibehesht 1390 - 14:17
شناسه : 33859
بازدید : 5198
توهین به فرهنگیان استان را چه کسی مدافع خواهد بود  +عکس بخشنامه توهین آمیز بیمه ایران(3نظر) توهین به فرهنگیان استان را چه کسی مدافع خواهد بود +عکس بخشنامه توهین آمیز بیمه ایران(3نظر)
به نام خدا


یزدفردا "یک معلم:چند شب پیش به خاطر بیماری به یکی از بیمارستانهای شهرمان مراجعه کردم همین که دفتر چه بیمه خود م را تحویل دادم مردی که باید نمره می داد همانطور که سرش پایین بود گفت 2500تومان بده و یک دستش را به اطلاعیه ای که پشت شیشه جلو رویش نصب شده بود اشاره کرد .

نگاه که کردم از خجالت اب شدم با عصبانیت پول را پرداختم و گفتم این تقصیر ان کسی است که قلم را به دست این شخص داد تا اب بابا را بنویسد و گرنه نباید با این بی ادبی نسبت به فرهنگیان محترم  نامه نگاری کند!!!

 به همان اقا اعتراض کردم گفتم این چه حرفیه که نویسنده این نامه نوشته "از پذیرش انان خود داری نموده " مرد از جای خود بلند شد ودر حالیکه بیرون می امد تا نامه را یک بار دیگر بخواند گفت نه فکر نکنم اینطور نوشته باشد وقتی امد اینطرف شیشه همه جمع شدند !!!
 در همین حال نیروی خدماتی بیمارستان که نامه را می خواند گفت : " اقا اشتباه نوشته ..." گفتم افرین شما متوجه می شوی که اشتباه نوشته اونوقت دونفری که این نامه را امضا کردند و شاید نفر سومی که نوشته اینقدر بی توجه بودند که حق نوشتن چنین متنی را ندارند !!!!

خیلی ناراحت شدم به یاد جمله بزرگی افتادم که گفته بود "هیچ جامعه ای بهتر از معلمانش نخواهد شد" و با خود گفتم از بین بردن حرمت معلم ،بهترین راه از بین بردن عزت نفس و اعتماد به نفس اوست و بهترین راه برای تهاجم فرهنگی به یک جامعه است .

شاید یکی مدافع این توهین انجام شده به فرهنگیان عزیز باشد حد اقل یک تذکر جدی باید به کسانیکه پول می گیرند تا خدمتگزار فرهنگیان باشند داده شود شاید این کار را رییس شورای اموزش پرورش استان باید انجام دهد .

شاید هم وزیر محترم و دوست داشتنی اموزش و پرورش که با بیمه طلایی فرهنگیان  قصد تکریم فرهنگیان را داشته اما نتیجه معکوس داده!!!

 لازم به ذکر است در استان یزد بیمارستانهایی بودند که با محبت مسئولین استان برای فرهنگیان سالها فرانشیز رایگان داشتند که با اجرای این بیمه طلایی و این نامه خواندنی فرهنگیان باید فرانشیز پرداخت کنند!!!

 حکایت انکه امد ابرو را درست کند چشم را کورد کرد .

در متن این نامه همانطور که در تصویر می بینید امده است با توجه به انقضاء اعتبار کارتهای درمان فرهنگیان خواهشمند اسست از تاریخ 1390/2/1 تا اطلاع ثانوی از پذیرش انان خود داری نموده و.......

تصویر نامه بیمه ایران به بیمارستان های استان یزد
http://yazdfarda.com/UserFiles/Image/20600924325%20(Small).jpg