زمان : 24 Ordibehesht 1390 - 17:30
شناسه : 33825
بازدید : 5240
نپال:کشتار بیش از 500 هزار حیوان توسط 250 قصاب  در یک روز +عکس نپال:کشتار بیش از 500 هزار حیوان توسط 250 قصاب در یک روز +عکس

نپال:کشتار بیش از 500 هزار حیوان توسط 250 قصاب  در یک روز +عکس

یزدفردا "علی آبادی :هر پنج سال یکبار  بیش از یک میلیون هندو در معبدی در جنوب شهر نپال جمع می شوند  تا شاهد بزرگ‌ترین کشتار بی‌رحمانه حیوانات در کره زمین باشند.


در ان روز بیش از یک میلیون هندو در معبدی در جنوب شهر نپال جمع شدند تا شاهد بزرگ‌ترین کشتار  حیوانات در کره زمین باشند.این مراسم تا کنون شکایات زیادی را از جانب گروه‌های حامی حقوق حیوانات و محیط زیست به همراه داشته است.


در این مراسم که هر پنج سال یک بار انجام می‌شوند ، صدها هزار نفر مسافت‌های طولانی را به خصوص از کشور هند طی می‌کنند تا در یکی ازیک مراسم مذهبی که در جنوب کشور نپال انجام می‌شود شرکت کنند.


در طی این مراسم نزدیک به 250 قصاب شروع به کشتار  بیش از 20 هزار بوفالو که توسط عبادت‌کنندگان به این ناحیه آورده شده می‌کنند.


تخمین زده می‌شود در حین اجرای این مراسم نزدیک به 500 هزار حیوان شامل اردک ، خروس ، کبوتر ، بوفالو قربانی شوند و به همین دلیل از آن به عنوان بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات در جهان یاد می‌شود.

این مراسم که از آن به عنوان بزرگ‌ترین کشتار حیوانات در جهان یاد می‌شود تا کنون انتقادات زیادی را از جانب گروه‌های حامی حقوق حیوانات به همراه داشته و در طول هفته‌های گذشته چندین تجمع توسط این افراد در شهرهای نزدیک به محل برگزاری این مراسم انجام شده است تا از برگزاری آن جلوگیری شود.


این مراسم تا کنون انتقادات زیادی را از جانب گروه‌های حامی حقوق حیوانات به همراه داشته است.