زمان : 22 Ordibehesht 1390 - 07:59
شناسه : 33781
بازدید : 8412
دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی:اقبال بلند مردم مهریز در داشتن مدیر توانا و برجسته ای همچون ابرقویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انکار ناپذیر است(20 نظر) دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی:اقبال بلند مردم مهریز در داشتن مدیر توانا و برجسته ای همچون ابرقویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انکار ناپذیر است(20 نظر)

دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی:

اقبال بلند مردم مهریز در داشتن مدیر توانا و برجسته ای همچون ابرقویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انکار ناپذیر است

مهریز :علیرضا صادقی"سرپرستی یزدفردا :در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز که با حضور دکتر بابک آل طه دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی وجمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و همچنین جمعی از کارمندان واعضای هیات علمی واحد مهریزحضور داشتند از زحمات و خدمات ارزنده و بی شائبه محمد رضا ابرقویی ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز تقدیر و آقای جلیل بیک بعنوان ریاست جدید این واحد معرفی شد.

در ابتدا این مراسم محمد رضا ابرقویی در سخنانی گفت: در زمانی که این واحد دانشگاهی به من تحویل داده شد تنها 300 دانشجوداشت که در این لحظه جا دارد از دکتر ابویی ریاست سابق دانشگاه نیز تشکر کنیم وی نیز زحمات زیادی در زمان خود برای برپایی این واحد متحمل شد

ابرقویی افزود: در آن زمان کمبود امکانات به حدی رسیده بود که دانشگاه روند تعطیلی را با سرعت بسیار بالای در پیش گرفته بود و در آستانه انحلال بود اما به لطف خداوند و با تلاش مسولین هم اکنون به یکی از بهترین واحد های منتطقه تبدیل شده است.

ابرقویی تصریح کرد: طی مدت تاسیس این واحد دانشگاهی در مجموع این واحد دو بار در خطر منحل شدن قرار گرفته بود ولی با تلاش پرسنل الان دانشگاه به جای رسیده که 9 گرایش برق مصوب داریم و این در کشور یک افتخار بزرگ برای شهر مهریز و واحد دانشگاهیش است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 28 رشته مصوب داریم که در مدت زمان خدمت بنده مصوب شد و با پیگیری های که از طریق وزارت علوم داشتیم توانستیم برای مصوب کردن رشته ای ارشد نیز اقدامات خوبی انجام دهیم در تمام طول خدمت به گونه ای عمل کردیم که توانستیم هر ساله با جذب جهشی دانشجو در رشته های مختلف گام بلندی در پیشرفت این واحد برداریم و این مرهون تلاش تمام پرسنل دلسوز این مجموعه است. امیدواریم که از این به بعد نیز با تصویب رشته های جدید شاهد رشد روز افزون این واحد باشیم و رشته های موجود نیز تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاظر عملیات عمرانی چند ساختمان در این واحد دانشگاهی در حال انجام است و به لطف خدا در حال حاضر قرض یا بدهی به مجموعه ای نداریم. و با تلاشهای صورت گرفته نیز هم اکنون تسهیلاتی به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان جهت تکمیل پرژه های عمرانی مصوب شده است که امیدواریم هر چه زودتر با دریافت این تسهیلات روند عمرانی این واحد نیز تکمیل شود.

وی با تقدیر و تشکر از مردم مهریز گفت:مردم مهریز در سراسر ایران به نجابت و دینداری شهره هستند.و امیدوارم که در زمان مدیریت بنده اگر کوتاهی از جانب پرسنل دانشگاه یا شخص اینجانب صورت گرفته یا در جای به هر دلیلی از مجموعه من یا شخص خودم دلگیر شده اند بر بنده حقیر ببخشند.

وی در پایان ضمن تبریک به آقای بیک بعنوان رئیس جدید این واحد گفت:من در هر کجا که باشم از هر گونه کمکی برای پیشرفت دانشگاه دریغ نمیکنم .

در ادامه این مراسم دکتر بابک آل طه دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی گفت:بیش از یک ماه است که استعفای کتبی آقای ابرقویی بدست ما رسیده و قبول این موضوع و معرفی جایگزین مناسب اصرار داشت.

وی افزود تاخیر در قبول استعفای آقای ابرقویی دلیل داشت و دلیلش نیز تماس های مکرر مسئولین و مردم بود که با هر چه در چنته داشتند در تلاش بودند که با استعفای آقای ابرقویی موافت نشود. اما آقای ابرقویی بر قبول این استعفا تاکید میکردند.

وی: خطاب به پرسنل و اعضایی هیات علمی واحد مهریز گفت: شما ابرقویی را از ما بیشتر میشناسید. و دانش مدیریت های وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار و واحد مهریز بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی از ابرقویی بعنوان مدیری جدی،شجاع و بادریات و با سابقه طولانی در سیستم های آموزشی و دیدگاهای تربیتی ناب یاد کرد وگفت: مجموعه های که وی در آن بعنوان مدیر مشغول فعالیت بوده هم اکنون بعنوان واحد های نمونه منطقه و کشور مطرح هستند

وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی بر داشتن چنین مدیران لایقی همچون ابرقویی در طول حیات خود افتخار میکند وانشاالله در آینده نزدیک نیز از تجربیات این مدیر موفق در جای دیگری برای رشد و تعالی واحد دانشگاهی دیگری استفاده خواهیم کرد

وی تصریح کرد: اقبال بلند مردم مهریز در داشتن مدیری توانا و برجسته ای همچون ابرقویی در کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انکار ناپذیر است و کارنامه درخشان مدیریتی وی دلیل این مدعاست.

وی تاکید کرد ابرقویی توانست در طول زمان مدیریت خود این واحد دانشگاهی را از مرکز به واحد تبدیل کرده ومهمتر انکه هم کانون نیز بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی توانسته برای مجموعه خود رشدی وصف ناپذیر رقم بزند و بدون هیچ گونه بدهی مدیریت خودر را در این مجموعه به پایان برساند واین افتخاری دیگر در کارنامه درخشان این مدیر نمونه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.

وی با معرفی آقای جلیل بیک بعنوان ریاست جدید این واحد از او بعنوان مدیری توانا یاد کرد و گفت وجود جانشینی چون آقای بیک نیز از اقبال بلند دیگری است که نصیب مردم مهریز شده است.

جلیل بیک ریاست جدید این واحد نیز در پایان مراسم ضمن تشکر از زحمات محمد رضا ابرقویی گفت:جناب آقای ابرقویی را از قبل می شناختم وشاهد تلاش های ایشان در عرصه های مختلف مدیریتی ،وشاهد پیشرفت روزافزون مجموعه تحت مدیریت وی بوده ام.

بیک افزود: من به عنوان یک شهروند مهریزی از ابرقویی به دلیل زحماتی که در این واحد کشیده اند تشکر وسپاس گذاری میکنم.

در پایان نامه قدر دانی دکتر جاسبی ریاست دانشگاه آزاد و هدیه ویژه او به پاس از زحمات بی شائبه و خدمات ارزنده چندین ساله محمدرضا ابرقویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر آل طه به وی اهدا شد .

رفی گردید