زمان : 21 Ordibehesht 1390 - 19:39
شناسه : 33771
بازدید : 2108
 معاون اول رييس جمهور و اعضاء هيات دولت امروز خون دادند +گزارش تصویری معاون اول رييس جمهور و اعضاء هيات دولت امروز خون دادند +گزارش تصویری

 معاون اول رييس جمهور و اعضاء هيات دولت امروز خون دادند +گزارش تصویری

یزدفردا"معاون اول رييس جمهور پيش از ظهر امروز (چهارشنبه)در حاشيه جلسه هيات دولت به همراه اعضاي كابينه دولت با حضور در واحد خونگيري كه در نهاد رياست جمهوري مستقر شده بود خون اهدا كردند.

محمدرضا رحيمي در جمع خبرنگاران، اهداي خون را از سنت‌هاي پسنديده ملت ايران برشمرد و گفت: خون از ارزشمندترين عناصر حياتي بدن است كه مي توان آن را به بيماران و افراد نيازمند اهدا كرد.

وي افزود: يك واحد پزشكي هر چند وقت يك بار براي دريافت خون اهدايي اعضاي هيات دولت در نهاد رياست جمهوري مستقر مي شود تا اعضاي كابينه بتوانند نسبت به اين آيين حسنه اقدام كنند.

معاون اول رييس جمهور در ادامه با اشاره به تلاش دولت براي خدمت‌رساني به ملت ايران خاطرنشان كرد: دولت در تلاش است هرچه در توان دارد براي خدمت به مردم ارائه دهد و در اين راستا مصمم است با اجراي طرح‌هايي نظير كارت‌هاي خريد اعتباري ميزان و تامين، تلاش براي مسكن‌دار شدن همه متقاضيان و برنامه هاي اشتغالزايي گامي در جهت بالا بردن قدرت خريد مردم و ارتقاء سطح رفاه آنها بردارد.

http://www.president.ir/piri/media/mid/85256.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85257.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85258.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85259.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85260.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85261.jpg

http://www.president.ir/piri/media/mid/85262.jpg


یزدفردا