زمان : 21 Ordibehesht 1390 - 14:49
شناسه : 33764
بازدید : 3620
 پيام تسليت استاندار يزد به مناسبت در گذشت بنيانگذار نشريه ملك يزد پيام تسليت استاندار يزد به مناسبت در گذشت بنيانگذار نشريه ملك يزد

 پيام تسليت استاندار يزد به مناسبت در گذشت بنيانگذار نشريه ملك يزد

 

یزدفردا "استاندار يزد در پيامي در گذشت اكبر ملك، پيشكسوت عرصه هاي اطلاع رساني و روزنامه نگاري استان يزد را تسليت گفت.

به گزارش سایت خبری یزدفردا(www.yazdfarda.com) به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: خبر ارتحال خبرنگار و روزنامه نگار باسابقه، سختكوش و متدين، مرحوم اكبر ملك موجب تأثر و تألم  عميق اينجانب گرديد. خدمات ارزشمند و تلاشهاي بي وقفه آن بزرگوار در اطلاع رساني اميدبخش، شفاف و سازنده ازدستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي و انتشار موفق نشريه ملك يزد در كنار ترويج ارزشهاي اسلامي، برگي زرين در كارنامه آن زنده ياد خواهد بود كه هرگز از ياد و خاطره مردم قدرشناس و شريف استان دارالعباده و دارالعلم يزد به ويژه اهالي فرهنگ و هنر محو نخواهد شد. انشاءا... اين خدمات پرثواب و نيكو، به عنوان باقيات الصالحاتي براي آن مرحوم، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت به اصحاب قلم و رسانه استان بخصوص كليه بستگان محترم آن عزيز از دست رفته، از درگاه حضرت احديت براي بازماندگان طول عمر و صبر جميل و براي آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهي و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت مي‌نمايم.