زمان : 20 Ordibehesht 1390 - 22:38
شناسه : 33751
بازدید : 4159
پی نوشت های یک خبر نگار بد در به در به دنبال مدیر بومی شایسته جهت اداره شهرستان ابرکوه!!! (21نظر مخاطبان) پی نوشت های یک خبر نگار بد در به در به دنبال مدیر بومی شایسته جهت اداره شهرستان ابرکوه!!! (21نظر مخاطبان)

پی نوشت های یک خبر نگار بد

در به در به دنبال مدیر بومی شایسته جهت اداره شهرستان ابرکوه!!!

رحیم میرعظیم

متأسفانه گاهأ شاهد هستیم که با وجود این که در سطح استان شاهد هجمه های شدیدی که به ناحق در مورد به کار گیری نیروهای این شهرستان در سطح استان وجود دارد، برخی از پست های اداری این شهرستان، به دلائل مختلف از جمله بازنشستگی مدیران، مدت ها بلا تکلیف و حتی بدون سرپرست می ماند .

نمونه آخر این مسئله را می توان در عدم معرفی  سرپرست جهت پست بخشداری مرکزی ابرکوه و همچنین

  مسئول جهت هلال احمر این شهرستان و اداره شدن این مجموعه درطی حدود 2 سال توسط سرپرست، نیز یکی دیگر از موارد است.

حتی در مواقعی، شاهد معرفی برخی از مدیران ابرکوهی هستیم که با اینکه نام ابرکوه را در پسوند خود دارند، سال ها از این شهر دور بوده و  مدتی نیز که به این پست ها در شهرستان گماشته شده اند، حاضر به دل کندن از مرکز استان و سکونت دائم در این شهرستان نیستند .

  برخی از این افراد تخصصی نیز در امور محوله ندارند و به راحتی می توان در سیستم اداری آن مجموعه، افرادی توانمند ، با مدارک مرتبط و با تجربه را به کار گرفت و بواسطه دلبستگی های آنان به ماندن در شهرستان، توقع خدمت بیشتری از آنان داشت.

همچنین گاهأ شاهد حضور برخی از مدیران غیر بومی، بعد از تأخیر و حرف و حدیث های بسیار، جهت اداراتی هستیم که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، نیاز به مدیر بومی دارد.

به نظر شما جایگاه تحصیل کردگان ابرکوه در اداره این شهرستان کجاست؟

  گویا می بایست به قول نیاکان، چراغی به دست گرفت و به دنبال مدیران بومی شایسته گشت.

در این مقال، قصد نا دیده گرفتن تلاش های مدیران عزیز غیر بومی را نداشته و اعتقاد داریم که ایران عزیز سرای تمامی کسانی است که در راستای اعتلای آن، در اقصی نقاط جهان می کوشند.

مسئله این است که گویا مثل ما مانند این مثل معروف است که داخلش خودمان را کشته و بیرونش دیگران را .